En sterkte alvast met die hordes meiden die helemaal wild worden van een nieuwe man op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil18 schreef:€5 maar? Das wel erg weinig!
Een paardenman kom je niet zo vaak tegen hoor! Voor een goed gereden Andalusier zou je toch ook niet €500 bieden, of wel?
Misschien zou Peter even moeten vertellen wat hij allemaal kan, misschien is hij ook nog hartstikke groen, maar dat heeft ook zo zijn charmes![]()
![]()
missRosanne schreef:Adil18 schreef:€5 maar? Das wel erg weinig!
Een paardenman kom je niet zo vaak tegen hoor! Voor een goed gereden Andalusier zou je toch ook niet €500 bieden, of wel?
Misschien zou Peter even moeten vertellen wat hij allemaal kan, misschien is hij ook nog hartstikke groen, maar dat heeft ook zo zijn charmes![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad niet veel, maar zolang ik geen foto's van de bouw en het paspoort niet heb gezien hou ik het voorlopig hierbij.
Peter7 schreef:Citaat:Het is inderdaad niet veel, maar zolang ik geen foto's van de bouw en het paspoort niet heb gezien hou ik het voorlopig hierbij.
Fotos van de bouw en het paspoort wat stel je je daar bij voor?
Peter7 schreef:Citaat:Het is inderdaad niet veel, maar zolang ik geen foto's van de bouw en het paspoort niet heb gezien hou ik het voorlopig hierbij.
Fotos van de bouw en het paspoort wat stel je je daar bij voor?
missRosanne schreef:Gewoon een nette standfoto waarop duidelijk te zien is waarom het gaat.
Verder ben ik erg benieuwd naar de afstamming en schofthoogte.
Verder koop ik niks met stalondeugden dus als de koop doorgaat wil ik je graag 1 week op proef.
Poeltje schreef:@Lies21: Nee, Peter en ik zijn grote concurrenten.
He....... Niet zo hé, Peter en Bianca. Peter vergeet ook erbij te vertellen dat hij zo nu en dan tijdens de marathons halve hindernissen meeneemt of samen met zijn groom van de wagen vliegt.
Peter7 schreef:intieme detail zijn vast intressanter dan wat voor kleur ik heb en wat mijn ouders hebben gewonnen