berdien85 schreef:Nja, voor mij issie toch te jong Voor mij eerder te oud. Kan 15 denk je ? Haha nee weet niet eens waar hij woont.
Weissjee schreef:berdien85 schreef:Nja, voor mij issie toch te jong Voor mij eerder te oud. Kan 15 denk je ? Haha nee weet niet eens waar hij woont.Nah dat moet kunnen, andersom vind ik altijd anders.. Maar goed, dat ligt meer aan mij
Welkom MartijnEindelijk 1 die hier dicht in de buurt woont haha. Oe't twense rieksen Ik hoop dat je je vermaakt op bokt
@Weissjee: rijssen, staat in zn verhaaltje he, ik wordt bijna zeventien en woon nog dichtbij ook...... maargoed, WELKOM en veel plezier op bokt!
lovelanga schreef:@Weissjee: rijssen, staat in zn verhaaltje he, ik wordt bijna zeventien en woon nog dichtbij ook...... maargoed, WELKOM en veel plezier op bokt!Waar ligt Rijssen? Schaamt zich heeeel diep.
Berdien, denk toch dat hij ver weg woont. En ik reizen heb ik niet veel zin in . Maar volgens mij ga ik een beetje oftopic.
Weissjee schreef:Berdien, denk toch dat hij ver weg woont. En ik reizen heb ik niet veel zin in . Maar volgens mij ga ik een beetje oftopic.Toch jammer
Inney schreef:lovelanga schreef:@Weissjee: rijssen, staat in zn verhaaltje he, ik wordt bijna zeventien en woon nog dichtbij ook...... maargoed, WELKOM en veel plezier op bokt!Waar ligt Rijssen? Schaamt zich heeeel diep. Deventer in de buurt haha,,
Overijssel, hee, volgens mij woon ik daar ook. Haha, beeetje offtopic idd. Edit: Deventer in de buurt, hmm, is niet heeel ver weg van Enschede toch? of ben ik nu gek? Oeeh, dit word te erg.