Leuk om te horen dat het goed gaat.
Is springen ook waar je ambitie ligt? Of gewoon alleen rondhobbelen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
henk22 schreef:Hmm ik denk dat ik gewoon dan maar nog even doorga met het leren van de basis. Ik snap gelukkig dat ik niet na 2x al kan paardrijden. Degene van wie ik les krijg zei dat ze er al genoeg had gehad die dachten dat ze na 3 lessen wel konden paardrijden
henk22 schreef:Hmm ik denk dat ik gewoon dan maar nog even doorga met het leren van de basis. Ik snap gelukkig dat ik niet na 2x al kan paardrijden. Degene van wie ik les krijg zei dat ze er al genoeg had gehad die dachten dat ze na 3 lessen wel konden paardrijden
henk22 schreef:Even een update. Waar ik les heb is het enorm druk en het weer wil ook niet echt meewerken dus heb afgelopen week geen les gehad![]()
Nu heb ik donderdag wel weer les maar voor de weken erna hebben ze mijn lestijd aan iemand anders gegeven en nu heb ik dus geen lestijd meer voor volgende week.
Lekker begin dus
henk22 schreef:Omdat gister mijn topic meteen werd overgenomen door hordes hitsige vrouwen nu nog maar een poging
Na lange tijd ga ik donderdag mijn eerste rijles hebben. Ik heb in mijn hele leven wel 2x echt op een paard gezeten dus ik kan er nog helemaal geen zak van.
Vandaag maar eens kleren wezen kopen om in ieder geval er een beetje als een paardmeneer eruit te zien. Dat is nog knap lastig voor mannen zeg. Is haast niks te krijgen.
Zogezegd dus donderdag mijn eerste rijles. We zullen wel zien wat het wordt
Coenani schreef:henk22 schreef:Omdat gister mijn topic meteen werd overgenomen door hordes hitsige vrouwen nu nog maar een poging
Na lange tijd ga ik donderdag mijn eerste rijles hebben. Ik heb in mijn hele leven wel 2x echt op een paard gezeten dus ik kan er nog helemaal geen zak van.
Vandaag maar eens kleren wezen kopen om in ieder geval er een beetje als een paardmeneer eruit te zien. Dat is nog knap lastig voor mannen zeg. Is haast niks te krijgen.
Zogezegd dus donderdag mijn eerste rijles. We zullen wel zien wat het wordt
Henk snap je helemaal al rij ik al paard sinds mijn 10 ofzo of 12e maar ga maar eens een paarde broek kopen als jongen! VERSCHIKKELIJK dingen zitten trouwens altijd bagger en te strak bij de je weet wel
veel succes en luister niet te veel naar vrouwen snappen toch niet
laterss
stunning schreef:Welkom!
Hoe heeft je vriendin je zover gekregen dat je gaat leren paardrijden?. Dat moet ik dan ook eens proberen bij mijn vriend
.