Avelienvd schreef:welkom op bokt...
en pas op voor de hordes jonge meiden

Welkom !!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spicenut schreef:Hehehe, dat is nog eens een interesant beeldDe reacties zijn echt hilarisch! Ik zie echt een horde paardenmeisjes struikelend over caps en zweepjes in de richting van Wouter denderen.
Spicenut schreef:Bijna wel, he.Including me. Je bent een zeldzaam verschijnsel! Niet alleen een man, maar ook nog eens een man met liefde voor paarden, en dan ook nog eens vrijwilliger bij de gehandicapten en fijne foto's. Het is bijna verdacht.
Spicenut schreef:Gezien de reacties, verrassend genoeg nog geen een.Hoeveel telefoonnummers heb je al?
Nakisha schreef:Ja, ik snap wat je bedoelt, ik heb gister effe snel door dat topic zitten bladeren.Welkom op Bokt!! Ik zag een actief onderwerp, ontdekte dat het een voorstel-topic van een man was en zag de bui alweer hangen... de gillende meiden, haha.
Zoek maar eens op 'Wes', dan snap je wat ik bedoel. (Het was hilarisch!)
pharagirlke schreef:Mijn bovenkamer dik in orde?¿?¿?Knap voorsteltopic. Je hebt het forum bijzonder snel door dus met je bovenkamer zal alles wel dik in orde zijn.Welkom!
efaa schreef:ik dacht een voorstel topic dat al 2 paginas lang is dat moet een man zijn whahaha en ja hoor !!
bokt is heel erg, kijk even hoeveel profielviews heeft hahaha
maaruh welkom op bokt ,en idd pas op voor alle pennys hier
verder veel plezier!
Angelita schreef:efaa schreef:ik dacht een voorstel topic dat al 2 paginas lang is dat moet een man zijn whahaha en ja hoor !!
bokt is heel erg, kijk even hoeveel profielviews heeft hahaha
maaruh welkom op bokt ,en idd pas op voor alle pennys hier
verder veel plezier!
Penny's zeg je? Ik heb zo het gevoel dat hij eerder bang moet zijn voor vrijgezelle vrouwen van rond de 30.
Oh en welkom Wouter: SUCCES hihi.