je suis nouveau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: je suis nouveau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:00

dat maakt het plaatje inderdaad net anders,. ik snap de reactie opeens ;)

maar het is veranderd, vind ik goed van je ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:02

Guernica schreef:
Het ging mij niet over zijn avatar, zijn onderschrift was voorheen: God Hates Us All, daar doelde ik op.
Nu heeft hij dat aanpast en dat vind ik erg fijn, dus bedankt TS en welkom. :)

Nou met het nieuwe onderschrift maak je ook niet snel vrienden hoor :')

maar evengoed welkom!

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:04

ben hier ook niet om vrienden te maken. maar voor informatie

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:12

Ik vind je onderschrift super! Hoera voor bitloos :Y)

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:16

Eeuwigzonde schreef:

Haha prachtig!!!

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:21

Eeuwigzonde schreef:

lol

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:22

Welkom hier! ... Misschien is het boek "de verdwijning van het universum" wat voor je.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:22

@ Guernica, God hates us all, is naar mijn weten een zin uit een liedje, van een of andere noorweegse metalband als ik me niet vergis.
Vind je het ook erg als iemand het liedje van de smurfen in zijn onderschrift heeft staan?

Anyway, welkom TS!

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:22

annebe schreef:
Welkom hier! ... Misschien is het boek "de verdwijning van het universum" wat voor je.

?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:24

BTW even ter informatie... Ik woon nu een jaar samen met deze vent en het is niet zo dat hij christenen haat of dat hij satan aanbid.. Ik kreeg de indruk dat sommige dit dachten haha.. Hij is gewoon niet gelovig en dit laat hij wel eens merken met een omgekeerd kruis, maar ook omdat hij dit een mooi teken vind. Hij bijt niet hoor :P

Gelukkig zijn er ook veel mensen die dit wel blijken te begrijpen :D...

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:25

savasan schreef:
@ Guernica, God hates us all, is naar mijn weten een zin uit een liedje, van een of andere noorweegse metalband als ik me niet vergis.
Vind je het ook erg als iemand het liedje van de smurfen in zijn onderschrift heeft staan?

Anyway, welkom TS!

Precies, en er zijn ook zoveel mensen die *Jesus Loves You* in hun profiel hebben staan en ach, moet een niet gelovige zich daar dan ook aan storen??

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:25

savasan schreef:

Anyway, welkom TS!

niet van een noorweegse (volgens mij is het trouwens Noorse) maar een Amerikaanse. maar wel een metalband inderdaad.
behalve dat ik het gebruikt heb en dat het voor veel opschudding zorgde heb k nog iets stouts gedaan, wat ook zo zou zijn als k t smurfenlied had neergezet; Ik heb geen rechten betaald om dat neer te zetten.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:29

Apoc schreef:
Precies, en er zijn ook zoveel mensen die *Jesus Loves You* in hun profiel hebben staan en ach, moet een niet gelovige zich daar dan ook aan storen??

Daar is laatst nog een heel topic over geweest. :D

Nouja, welkom op Bokt. Ik ben ook niet-gelovig, in ieder geval in de zin dat ik geen godsdienst aanhang, alhoewel ik wel in dingen geloof. Maar vooralsnog ben ik tevreden met mijn hond als avatar. :')

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:31

Aah ja natuurlijk, het is van Slayer. Ben ik even in de war :o
Tsja... Dat met de rechten niet hebben betaald daar heb je half bokt met je, ik geloof dat weinig mensen daarover hebben nagedacht. (waaronder ik, even eerlijk wezen)

Maar nu ben ik geheel offtopic aan het gaan vrees ik.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:32

ik ben ook niet helemaal ongelovig, ik geloof wel een aantal dingen. maar niet noemenswaardig

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:38

Welkom op bokt!
Je heb idd een leuk onderschrift :D
en ik ben nogwel geloofig opgevoed ook
p.s Vind jullie slang helemaal geweldig, naam komt me ook bekend voor weet alleen niet meer van wat.

Koopto666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:41

miss_lizje schreef:
Welkom op bokt!
Je heb idd een leuk onderschrift :D
en ik ben nogwel geloofig opgevoed ook
p.s Vind jullie slang helemaal geweldig, naam komt me ook bekend voor weet alleen niet meer van wat.

haha, zo heet de slang van Voldemort van de Harry Potter boeken ook

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:46

Ja idd, hoe kon ik dat nou vergeten met zobeetje alle boek hier op mijn plak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:09

Ik vind het nogal een verschil, God Hates Us All in combinatie met een omgekeerd kruis en 666 in je boktnaam, in vergelijking met iemand in zijn profiel: Jesus Loves You.
Als ik mijn onderschrift vol zet met kanker kanker kanker krijg ik heel bokt over me heen omdat het kwetsend is (althans, dat denk ik), nu maak ik een opmerking over iets wat voor Christenen misschien kwetsend over kan komen.
Imo is het niet teveel moeite om even te kijken hoe iets misschien over kan komen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:47

Koopto666 schreef:
ben hier ook niet om vrienden te maken. maar voor informatie

nou dat is duidelijk

en handig om te weten :Y)

Name...Save as....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 23:52

Guernica schreef:
Ik vind het nogal een verschil, God Hates Us All in combinatie met een omgekeerd kruis en 666 in je boktnaam, in vergelijking met iemand in zijn profiel: Jesus Loves You.
Als ik mijn onderschrift vol zet met kanker kanker kanker krijg ik heel bokt over me heen omdat het kwetsend is (althans, dat denk ik), nu maak ik een opmerking over iets wat voor Christenen misschien kwetsend over kan komen.
Imo is het niet teveel moeite om even te kijken hoe iets misschien over kan komen.

Maar kanker is een ziekte... Die is er, levensecht... Daar zijn bewijzen van. Je kan niet zeggen "ik geloof niet in kanker" want het is er gewoon. God en Jezus kunnen net zo goed verzinsels zijn en je wordt dood gegooit met "Jezus loves you" en "God is er voor je" en weet ik wat nog allemaal, dus waarom zou 666 en een omgekeerd kruis niet mogen? Is toch ook maar een geloof?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 00:56

Het gaat niet om het principe, je kwetst er gewoon mensen mee, ongeacht met wat, dat blijft hetzelfde. Zet het in je profiel, prima, maar hou het lekker iets minder openlijk, volgens mij is dat echt niet teveel gevraagd. Ik vind het ook erg netjes dat hij het gewoon heeft aangepast. :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 01:05

Wát een gezelligheid. :D

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 01:07

Onvoorstelbaar. Wat dacht je Guernica? Jeej een nieuwe bokker, ik verveel me op dit uur van de ochtend dus zal ik maar even zijn topic gaan verzieken? Ieder zijn eigen geloof, of niet geloof, mening en smaak. En zolang er geen schokkende teksten en plaatjes te zien zijn heb jij niets te maken met datgene wat de TS als ava & onderschrift kiest. Om even terug te muggeziften; ik zou ook kunnen vragen of je die harddrugs snuivende vogel weg wil halen, omdat harddrugs niets grappigs is. Denk dat je extreem christelijk moet zijn om je te storen aan het onderschrift en de ava, en dat jij erg overdrijft.

OT: TS, welkom op bokt. Nu heb je ook meteen even haar negatieve kant kunnen zien helaas. Hopelijk in toekomst wat betere ervaringen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 01:10

Guernica schreef:
Het gaat niet om het principe, je kwetst er gewoon mensen mee, ongeacht met wat, dat blijft hetzelfde. Zet het in je profiel, prima, maar hou het lekker iets minder openlijk, volgens mij is dat echt niet teveel gevraagd. Ik vind het ook erg netjes dat hij het gewoon heeft aangepast. :)

met al die geloofsoverdragen kwets je niemand?