Shanna schreef:absque_dubio schreef:Foto?
EN ze BIJT!!
Maar inderdaad.. Foto? We willen wel de reden weten waarom jij als zeldzame paardenman nog vrij bent natuurlijk
Haha, goed he. Ben de eerste.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:absque_dubio schreef:Foto?
EN ze BIJT!!
Maar inderdaad.. Foto? We willen wel de reden weten waarom jij als zeldzame paardenman nog vrij bent natuurlijk
chipieke schreef:Om te beginnen welkom.
Regel nummer 1: laat niet teveel merken dat je een man bent
Regel nummer 2: zet alvast een timer in die op tijd voor jou bokt afsluit, anders riskeer je een zware verslaving
Regel nummer 3: vergeet nooit dat eens je besmet bent met Bokteritis maar dan écht goed besmet bent, je er NOOIT meer vanaf geraakt en dat afkicken extreem pijnlijk is.
Verder nog een prettig verblijf in ons blauwe thuis
xxelviraxx schreef:ohohoh weer een man hahaha. Ik kan me nog herinneren dat er nog eens een man was die zich voorstelde en ook gelijk "aangevallen" werd door heel veel meiden. Dus pas maar op.
Mike1 schreef:xxelviraxx schreef:ohohoh weer een man hahaha. Ik kan me nog herinneren dat er nog eens een man was die zich voorstelde en ook gelijk "aangevallen" werd door heel veel meiden. Dus pas maar op.
Meen je dat?
Is dat ergens terug te lezen
Mike1 schreef:Ik ben Mike 20 jaar! En ik woon in de buurt van Enschede.
En mijn dagelijks ding is paardrijden en de verzorging erom heen. Momenteel hebben we thuis nu 8 paarden.
En jaaaaa ik ben nog vrijgezel
absque_dubio schreef:Haha, goed he. Ben de eerste.
Shanna schreef:absque_dubio schreef:Haha, goed he. Ben de eerste.
Nummertjes trekken hierzo's
absque_dubio schreef:Shanna schreef:[quote="absque_dubio"
Haha, goed he. Ben de eerste.
[/quote
Nummertjes trekken hierzo's
Oke, jij mag m na mij.
Jaime_ schreef:Ik woon om de hoek! *hint, hint*
Vadalma schreef:Eens kijken of jij wel boven de 10 berichten gaat komen. De anderen hebben het al heeeel snel opgegeven. Vraag me af hoe dat komt
absque_dubio schreef:@chipieke, ik heb er wel 1 nodig van mijn leeftijd. 28 is dan weer een beetje te oud.![]()
Shanna, hij heeft gewoon pech.Haha, nee grapje hoor.