Nicoletje = Nicole is men eigen naam. dat tje er achter is omdat ik niet zo heel groot ben Ik wordt vaak in kleinvoud aangesproken dus vandaar en de 92 staat voor men geboortejaar. Wist niets orgineels
Mijn boktnaam is vernoemt naar mijn helaas in 2008 overleden Rottweiler. In die tijd dat ik lid werd was ik nog paardloos en mijn eigen naam was al bezet en de naam van andere hond,Donna, ook helaas al overleden was ook in gebruik, was wel leuk geweest, want zo heet me merrie ook. Wat puur toeval is hoor.
TheMagicLine
Geplaatst: 29-10-09 05:22
Onze boktnaam TheMagicLine is gebaseerd op onze oudste Rocky Mountain Horse merrie "Tennessee Magic", zij is inmiddels 16 jaar, en moeder van onze merrie 'a whisper of magic" en onze hengst "magic's lucky seven" en grootmoeder van veulen star en moeder van veulen phenix en oma van 'sullivan's dream of magic'.
"Magic" komt steeds terug in de naamgeving van alle paarden die nakomeling zijn "Tennessee Magic", vandaar "The Magic Line"...en zij is voormalig kampioen van de stamboekorganisatie RMHA in 1998... wij zijn ontzettend trots op Tennessee Magic, een echte sjieke dame... zo enorm nuchtere en stressbestendige merrie... hele mooie persoonlijkheid heeft ze.
Onze Avatar is Tennessee Magic met haar veulen Phenix (2009)
Hazy-Dawn is de naam van de grootvader van mijn paard.
J2L
Geplaatst: 29-10-09 22:32
De naam van onze handelsstal (dressuurpaarden). J2L = JLL = 1ste letter van de voornaam van onze 2 ponyrijdende dochters + 1ste letter van hun achternaam !