mijn naam met de eerste letter weggelaten, Eppie met een B ervoor, dus beppie
zipje71
Geplaatst: 12-10-09 15:13
zipje is een van de twee pratende potloden van Bert en Ernie (zipje en zopje). Mijn broertje had die platen altijd opstaan en een vriendin van mij en ik noemde elkaar altijd zipje en zopje omdat we altijd helemaal in een deuk lagen om die verhalen
Ils_e
Geplaatst: 12-10-09 15:13
mijne op m'n paardjes naam
Inney
Geplaatst: 12-10-09 15:14
Mijn favo haf heet Innerwiel, en omdat wij die naam nogal, eh, minder mooi vonden, noemen we haar Inney, Dus vandaar
Voorheen ging ik door het boktleven als: Leiin (simpelweg omdat Annelein mijn 2e naam is, de dubbele i omdat 'lein' zonder dubbele i al bezet was). Deze heb ik veranderd in: W0PPY. Waarom? Mijn paard heet Wizzerd. 9 van de tien keer word hij Wizzy genoemd. Misschien kennen jullie het programma Wizzy en Woppy wel? (de 2 muizen in de dierenwinkel) Nou je raad het al, paard word Wizzy genoemd, dus baasje werd al snel Woppy genoemd! (met hoofdletters en een 0 in plaats van een o, omdat "woppy" zonder hoofdletters en een 0 al bezet was..)
Lauratje_88
Geplaatst: 12-10-09 21:56
gewoon mijn naam en mijn geboortejaar
niks
Geplaatst: 12-10-09 22:05
Eigenlijk op niks.... 'K was destijds nogal inspiratieloos.
The_Princess
Geplaatst: 14-10-09 15:58
Op de bijnaam die vrienden mij gegeven hebben, En het is 1 van de weininge gebruiksnamers die nog niet gebruikt is
FireScorpion = Fire = ik hou gewoon van vuur, fascineert me, Scorpion = ruige vertaling van m'n sterrenbeeld in het engels (Scorpio ) en vond dat wel goed passen is ook heel lang m'n game naam geweest, dus de keus was niet zo moeilijk.
Van de pony waar ik drie jaar lang op heb gereden. Ik had al eens eerder een account aangemaakt -denk ik - dus was Irlijn niet meer mogelijk. Dan maar een x ervoor.