mijn naam is mijn normale Nickname + the number of the beast; hoe ik op mijn nick ben gekomen is als volgt: mijn naam is joost. en een goede vriend van me heet Levi, ik ging hem n keer sms-en en toen typte ik bij zijn naam een 6 teveel, de telefoon gaf Kevin, en dat bleef ik aanhouden. hij heeft toen hetzelfde gedaan bij mijn naam en zo gaf de telefoon Koopto. sinds dien gebruik ik dat als Nickname
Vue is Frans voor 'kijk'. Aangezien je op een forum komt om te discusieren, en iedereen een andere kijk op dingen heeft, én ik op zoek was naar een korte stoere nickname vond ik hem wel toepasselijk.
Blanket
Geplaatst: 18-09-09 16:18
Op mijn voormalige paard, een appaloosa met de aftekening schabrakbont oftewel Blanket!
Naar de naam van de dekhengst van mijn werk. Mijn naam bestond al en zat net naar een foto van hem te zoeken. Dus jaa t werd Wonderboy
Niwla
Geplaatst: 24-09-09 11:26
Mijn pony heet Alwin, achterstevoren is dat Niwla
doggenmeisje
Geplaatst: 24-09-09 11:31
Aangezien de andere namen van mijzelf en paarden al bezet was en ik niet met cijfertjes wilde werken, heb ik dan maar doggenmeisje gekozen als naam hier. We hebben namelijk een doggenkennel
Wildflower
Geplaatst: 24-09-09 11:34
Gebaseerd op het liedje Wildlower van Bon Jovi... heeft emotionele waarde
Mijn bijnaam, gegeven door een goede vriend. Het is een opstelling van delen v. voor en achternaam De desbetreffende vriend lag helemaal dubbel toen ik destijds onder deze naam bleek in te loggen op dit forum hij plaagde me ervoor namelijk een beetje mee, met die naam