_JL_ schreef:foei phara... weet wel dat hij op bokt zit, maar heb je hem al overtuigd om op pretty (of explosion ) te kruipen?Hij heeft er zelfs al opgezeten! Zelfs al op gedraafd! Heb bewijsmateriaal Haha Explosion zag hij meer zitten maar ik niet zo.
Senzafine schreef:Ayasha schreef:Valt me op dat hier best veel Limburgers zitten eigenlijk Idd, en weinig Oost-Vlamingen...Ja weinig Oostvlamingen :p
ik ben van de provincie Antwerpen !! van de Kempenheb wel mijn middelbare school in Vlaams Brabant gedaan en ga volgend jaar in Leuven zitten !
zo veel mensen van de kanten van Leuven...Ik ben van Hoeilaart (onder brussel, vlaams-Brabant)... voel mij ook een beetje gentenaar (student@ gent). op naar het belgentopic
Zou wel leuk zijn om eens een lijst te hebben van alle belgjes incl woonplaats !! ik woon in Westerloen zit vanaf september op kot in Leuven !
Ine23 schreef:Hier nog een Belg, rasechte Antwerpenaar . Paardjes zijn gesetteld in Boechout!Ha leuk, in Boechout heb ik lang gewoond. En in Kontich ook.
Ine23 schreef:Leentje, begin jij er alvast aan? Haha liever niet heb intussen wel bijna het hele topic doorgelezen