op mijn kat die een ongelooflijke knuffel is. Ik noem hem meestal mijn kleine knuffelbeertje (al is tie niet klein) Maar knuffelbeer kon niet dus toen is het knuffeldier geworden.
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 18-08-09 20:11
Mooi dat ik mij vroeg geregistreerd heb. Mijn boktnaam is ook mjn echte naam.
ik wilde iets anoniems, eigenlijk had ik I(L)horses in mijn hoofd, maar die haakjes mochten niet Dus dan maar met _'s Maar het anonieme is er wel af, aangezien ik we gewoon netjes mijn profiel heb ingevuld
mijn eigen naam met gewoon ervoor. Ik vroeg nl. aan mijn zusjes ( die hier ook schrijven ) welke naam ik moest verzinnen en toen zei een van hen: gewoon katja
Mijn boktnaam komt van de unieke eigenschap van het paso fino paardenras n.l. dat ze 'brio' hebben. Paso fino betekent 'Fijne Stap' in het spaans en brio staat voor 'will to please' of in het nederlands 'zin om te behagen'. Trouwens ik ben de voorzitter van de 'Paso Fino vereniging Nederland' en wij doen er alles aan om dit unieke heerlijke paard in nederland een grote aanhang te laten krijgen. Wil je meer weten over deze vereniging en de paso fino mail me dan.
Op mijn vroegere verzorgpaard Radegonde. Zij was van mijn oom en mijn oom had qua namengeven een voorkeur voor historische namen van koningen, keizers en admiraals die al eeuwen dood waren (hij noemde zijn abessijnse poes Seti en zijn werkpaard Agrippa, dat was een onduidelijke mix van Belg, KWPN en nog iets) Radegonde was blijkbaar een frankische koningin uit de zesde eeuw die het klooster inging nadat haar echtgenoot voortijdig was overleden. En in het klooster deed zij goede werken zodat ze ook nog heilig werd verklaard. Dat ging vrij makkelijk vroeger.
Dogovrouwtje
Geplaatst: 13-09-09 21:03
Dogo (komt van het hondenras Dogo Argentino)vrouwtje (tja, spreekt voor zich toch? )