Mijn naam is een soort afkorting van mijn eigen naam (Martine) en Belle is de naam van mijn haflinger.
BoGi
Geplaatst: 11-05-09 23:25
Zie mijn profiel.. mijn naam komt van mijn kanjer... En zijn naam komt uit Emmen van het olifantje wat met een gebroken poot is ingeslapen. Officieel Bo Gyi
Fanci komt van m'n merrie, Lucks Fanci Gun, en Mike komt van m'n ruin Mike. En Mike is behoorlijk fancy, dus dat klopt dan ook weer. Eigenlijk zou er dan nu nog Macx bij moeten, van FancisWildChildMacx, hmmmm.
Mijn naam en de naam van m'n eerste verzorgpaardje (op de manege), eigenlijk alle nicknamen van mij zit haar naam wel in :p (of van m'n huidige verzorgpaardje)
Dat vraag ik me soms ook weleens af Maar ik geloof dat mijn moeder op Clubs.nl o.i.d. ook ongeveer zo heette, en sinds die tijd heet ik eigenlijk overal wel zo
Anoniem
Geplaatst: 16-05-09 19:43
hoe ik mezelf vroeger noemde, omdat ik mijn naam niet kon uitspreken afgelijd van Frederieke
Ik heb een shetlander Nina, mijn eerste pony en daar komt het Ni van. Muz komt van mijn achternaam, ik werd namelijk wel eens mus genoemd door de uitspraak van mijn achternaam en heb dat er achter geplakt. Nimuz_ dus.
Egm.... Ik woon in Oslo en ben van het vrouwelijke geslacht! Moet eerlijk toegeven dat ik ongelooflijk fantasie loos was toen ik mijn gebruiker aanmaakte, dus hier het resultaat!
ce_lientje
Geplaatst: 19-05-09 17:48
ik gebruik deze naam eigenlijk overal als inlognaam... iedereen noemt mij celientje vandaar
Nou eerst had ik echt geen fantasie om een naam aan te maken en moest ik aan paarden denken dus werd het loveshorses, sinds vandaag heb ik dat veranderd in Judith_H... lijkt me duidelijk.. me voornaam en eerste letter van me achternaam.