Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:De dames fokken zich een beetje op hier
Wel of niet waar, het verhaal wat Frank schrijft?
Niet echt netjes om zo te praten over iemand die niet reageert.
Frank is en blijft welkom toch?(voor mij wel
)
(al heet ie Richard en is ie 44 jaar, ook dan is ie welkom op bokt)
anne3000 schreef:Waarom is het rot voor TS? Als het echt allemaal zo is, zal hij dat wel vertellen, dan ben ik dit keer ten onrechte wantrouwig geweest. So what? dan heeft hij vast ook wel een foto van zijn zus met de fries en kan hij een foto van zichzelf maken met de fries. Om een lang verhaal kort te maken, ik zit er niet mee, als ik het mis heb!
anne3000 schreef:haha ben ik de enigste die aan het verhaal + foto twijfel?
Nynke1 schreef:samira_baco schreef:frank miss dat je wat meer foto`s van het paard hier in het topic kan plaatsen
voor de niet gelovende mensen misschien
Lijkt mij nergens voor nodig, hij hoeft zich hier tegenover niemand te verantwoorden. Mensen die hier niks van geloven kunnen beter wegblijven hier.
anne3000 schreef:nee ik hoop dat TS is online komt. En waarom zou ik het niet met Engeltje eens zijn? Ik zeg alleen dat ik twijfel aan het verhaal + foto. Ik zeg niet dat er geen kans bestaat dat het wel waar is
Dus als het allemaal zo zou zijn Saskiaefie, dan is TS verdrietig omdat er een paar meisjes op bokt twijfelen (niet zonder reden) aan zijn verhaal, maar wel willen weten of het echt zo is?
Tanks Freefeelster
anne3000 schreef:Dus als het allemaal zo zou zijn Saskiaefie, dan is TS verdrietig omdat er een paar meisjes op bokt twijfelen (niet zonder reden) aan zijn verhaal, maar wel willen weten of het echt zo is?