M_D_H schreef:[FZ] Live bokt! Rijden in real life!!Klinkt tof. . . maar de paarden die ik op het moment train zijn niet van mij, kan die denk ik niet 1 2 3 ergens mee naartoe nemen.
Tutti_Frutti schreef:Oh, en mijn profiel is verjaard, tegenwoordig zie ik er veel leuker uit hoor.Ik niet, precies hetzelfde als op m'n profiel!
Ailill schreef:M_D_H schreef:[FZ] Live bokt! Rijden in real life!!Klinkt tof. . . maar de paarden die ik op het moment train zijn niet van mij, kan die denk ik niet 1 2 3 ergens mee naartoe nemen.Er heeft vast wel iemand op bokt een paard voor jou Maar waar woon je dan? Ik dacht in t buitenland?
Joolien schreef:Tutti_Frutti schreef:Ben bang dat alle vrouwen geheel op hol slaan als deze gentleman in de ring verschijnt Spandoeken en slipjes werpen, ik zeg het je.Hahahaha briljant! Dames, jullie maken niet alleen m'n dag goed maar m'n hele weekend denk ik
Hhilde schreef:Tutti_Frutti schreef:Oh, en mijn profiel is verjaard, tegenwoordig zie ik er veel leuker uit hoor.Ik niet, precies hetzelfde als op m'n profiel!Wow wat een uitstraling zeg... Ik zou be bijna, let op: bijna, terugtrekken!
mocht hij een vriendin krijgen en er zit weer een horde achter hem dan doet zn vriendin ongeveer dithttp://www.youtube.com/watch?v=1hPxGmTG ... re=related
Chaos schreef:Slipjes werpen? Ik ren gewoon als een malle fan die ring door achter hem aan. Doe je dat wel voordat je je slipje hebt gegooid?? anders wordt je straks nog uit de ring getrokken als streaker