Zidore schreef:
Jaaaa!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:de gebroeders Schröder zijn mij onbekend. En als de twentenaren zo geweldig zijn, waarom zijn ze dan niet in London, en ik, als westers meisje, wel?????? BEETJE FRAPPANT!
Adil18 schreef:MarcoBorsato schreef:de gebroeders Schröder zijn mij onbekend. En als de twentenaren zo geweldig zijn, waarom zijn ze dan niet in London, en ik, als westers meisje, wel?????? BEETJE FRAPPANT!
Omdat zij hun koeien en varkens moeten voeren zodat jij melk en vlees e.d. hebt, koe!
Guus goa noar huus waant die koei'n stoan op springen, de varkens moet'n vreet'n en 't hooi moet van 't laand! Guus goa noar huus waant d'r gebeuren roare ding'n! Da kan toch zo nie deur goan Guus, wat is d'r aan de haand?
Adil18 schreef:MarcoBorsato schreef:de gebroeders Schröder zijn mij onbekend. En als de twentenaren zo geweldig zijn, waarom zijn ze dan niet in London, en ik, als westers meisje, wel?????? BEETJE FRAPPANT!
Omdat zij hun koeien en varkens moeten voeren zodat jij melk en vlees e.d. hebt, koe!
Guus goa noar huus waant de koei'n stoan op springen, de varkens moet'n vreet'n en 't hooi moet van 't laand! Guus goa noar huus waant d'r gebeuren roare ding'n! Da kan toch zo nie deur goan Guus, wat is d'r aan de haand?
Joolien schreef:Axel_Valerie schreef:ja en ik kon ze allebei prima verstaan hihi
Zn vrouw verstond ons ook prima aan de telefoon...
Maar eh henk, je begint een b eetje ongeloofwaardig te klinken, kun je ons overtuigen vna je echtheid?
henk22 schreef:Joolien schreef:
Zn vrouw verstond ons ook prima aan de telefoon...
Maar eh henk, je begint een b eetje ongeloofwaardig te klinken, kun je ons overtuigen vna je echtheid?
Ja eh, ik kan er ook niks anders van maken he. Ik woon echt in het Gooi en dat paard is wit. Ik heb dat paard ook niet uitgekozen maar ze zeiden dat het een mooi paard was voor de echte beginner en dat ben ik.