Lifaya, die naam, gebruiik ik al vanaf mijn 13e ofzo als chatnaam, ja dat was vroeger nog hip Sindsdien gebruuik ik het bijna overal bij en mensen noemen mij ook gewoon zoo
mirage was een van mijn favoriete paarden op de manege. Kan niet tellen hoevaak ik er af heb gelegen, maar ze was mijn schatje. Naam was al bezet dus mirage1.
Bij mij is het StillEngel, apart wel maar klopt opzich wel omdat ik voor mensen die me niet goed kennen heel erg normaal kan zijn en mee kan leven maar zodra mensen me kennen weten ze pas dat ik meer met spiritualiteit doe enzo. en erg volwassen voor mijn leeftijd kan zijn (Hsp). Bijna niemand weet dat als ze mij voor het eerst zien, vandaar
Op de reservenaam die we hadden toen ik zwanger was, voor een Meisje. Het werd een Jongetje, dus was deze "over" Heb hem als algemene internet nickname.
Nu ik er trouwens even over nadenk, mijn naam Lifaya, had ik verzonnen teon ik 12 was, voor chatsites enzo, en de reden van deze naam was zo: Lif = Lief Faya = Vurig, pittig (word ook in suriname gebruikt als "banketstaaf, gemeen" )
Zo ben ik er dus op gekomen, verder vond ik het een mooie naam, helemaal door mijzelf gemaakt, en als ik een dochtertje krijg, gaat zij lifaya heten!
Mijn naam is gebaseerd op mijn eigen naam... ik heb een jaar in de VS gewoond als uitwisselingsstudent en daar schreven ze als ze mijn naam hoorden geen Maaike maar Micca (of Mica, Mikka, Mika). Micca is dus eigenlijk gewoon Maaike alleen dan op z'n Engels!