Mja ik ga ik gaat ook naar bedje toe maar eerst heel lang onder een warme/hete douche staan.. want ik heb het ijskoud...
Ik zat trouwens net nog even terug te lezen: Je hebt echt alles moeten verkopen in spanje.. Dat lijkt me echt heel moeilijk en zeker om dan hier weer opnieuw te moeten beginnen.. en dat terwijl de economie nou niet heel goed gaat.. Ik zou het leuk vinden om je vorderingen te zien!
dankje wel Luuxx, en over barcelona, geniet er van, je bent toch amper op je kamer, want de meeste tijd ben je aan het genieten van het weer, en ik ga ook zo slapen, morgen weer vroeg op bah bah. En het is zeker zwaar om opnieuw te beginnen maar het is de moeite waard, dus het komt wel goed. Trusten voor laters, en tot bokts haha doei doei
YamaSaki
Geplaatst: 22-03-13 00:51
En ik zie dit topic met al 8 pagina's
Welkom Mickael! Knap dat je alles zo achter hebt gelaten Ik kan me voorstellen dat er in Barneveld weinig te doen is... Heb je wel foto's gemaakt van je eerste sneeuw ervaringen?
En uhm..inderdaad je foto's zijn goed gekeurd hoor -Ja zegt een 22jarige vrijgezel die het wel gewoon even eerlijk zegt xD -
Over mezelf, zoals enkelen voor mij... 22 jaar, woon in Amsterdam. Heb een Shetlander hengstje van 21maanden en een Russische Arabier van net 2jaar. Met mijn Arabiertje wil ik later ook springen. Ik ben een recreatie ruiter en rij Dressuurmatig op L niveau. Met springen ben ik tot L/M niveau gekomen Verder hou ik van zingen
Haha echt lol om te zien dat jullie zo snel reageren hihi
Mickael
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-13 00:55
hey YamaSaki, leuk dat je ook reageert.
Jaaa ik heb zeker fotos gemaakt van me eerste sneeuw ervaring haha, en een sneeuw pop gemaakt. dingen wat kleine kinderen doen, maar op dat moment voelde ik me zo haha.
Leuk dat je een shet hebt van 21 maanden, nog een babyyyy, en met je arabier kan je binnenkort grondwerk doen, of ben je al bezig?
Pieter25
Geplaatst: 22-03-13 00:56
boktdatingsite, moet echt een hit worden
Maureen95
Geplaatst: 22-03-13 00:57
yeey nog een jongen. komen jullie allemaal naar het huiskamertopic? Mike moet ff een paar berichten plaatsen en dan kan dei ook mee praten
frankyfrank
Ik doe niet mee in de huiskamer. Ben niet nuttig genoeg.
Paisano
Pieter25 schreef:
boktdatingsite, moet echt een hit worden
Ik denk dat die wel populair zou worden ja
Rennie89
frankyfrank schreef:
Ik doe niet mee in de huiskamer. Ben niet nuttig genoeg.
Was dat voor mij bedoeld? Waarom niet in het topic zetten xD Pbtje sturen... "hoi ik ben 22 en single" hahaha Vind dat zo uhm....tja...niet kunnen...
Mike, ja Binky baby is een poging aan het doen om veel te knuffelen en 1meter te worden Nayif mag nog lekker een jaar bij de jonge hengsten in de kudde staan Nayif is nog heel iel gebouwd en heel jong in zn hoofd. Die geef ik echt de tijd om nog jong en hengst te zijn
En sneeuwpoppen maken is ook leuk!
Mondy
Geplaatst: 22-03-13 01:00
frankyfrank schreef:
Haha heb nog geen 25 nuttige posts
Hup hup posten dus ! Hou wel een plekje warm in t topic voor je
Haha ik heb geen idee wat ik nog moet posten.post alleen als ik wat wil weten
Kitty1985
Geplaatst: 22-03-13 01:03
Welkom op bokt.
Voor iemand die nog maar een jaar in NL woont typ je verdacht goed Nederlands(beter dan menig Nederlander)
De MBO paarden opleidingen zijn echt een lachertje. Ja het is leuk als je helemaal niets van paarden weet.
Ik heb paardenhouderij(niveau 4, management) in Groningen gedaan, was het 2e jaar dat de opleiding gegeven werd. Was echt om te janken zo slecht. En ben dan ook na het 2e jaar gestopt. Had begrepen dat er maar weinig uit mijn klas de eindstreep hebben gehaald. En de personen die de eindstreep hebben gehaald waren degenen die amper tot geen verstand hadden van paarden.
Mickael
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-13 01:08
Nou peepz, ik denk dat deze ruiter naar droomland gaat. Heb echt genoten hier met jullie, thanXs. en voor dat ik ga, hier een leuke zin: BORN TO BE A RIDER, LIVE TRAINING AND DIE WITH MY BOOTS ON.
trusten iedereen, en zoals we in spanje zeggen, BUENAS NOCHES