Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milord schreef:Hier nog een belg vanuit provincie antwerpen, Sint-Katelijne-Waver. Woon echter al een tijdje in Nederland vanwege studie en later grote liefde...
@Aukelizzy: Heb je het een beetje leuk gehad bij de Ceulemansen? Ik kwam daar als kleine uk al om de shet en later de eerste grote paarden te verzorgen. Paard van de zoon stond bij ons in straat.
magli schreef:Aria_zz schreef:nog eentje! W-V, Bruges
@Magli: woon dan vlak bij je in de buurt, woon net aan de grens met het natuurgebied van Zuienkerke.
Kom de laatste tijd veel van Brugge tegen op bokt, wist niet dat er zoveel waren!
Ik woon in de Vagevuurwijk, dichtbij B-park en dichtbij manege de Vagevuurhoeve.
De grens met het natuurgebied zuienkerke ... ? Waar is dat dan ergens?
Margy_x schreef:Nederlandse die al 12 jaar in belgie woont (van haar 20 levensjaren :p) Tussen heist-op-den-berg en Leuven, zat vroeger op school in Katelijne, kwam ook regelmatig bij Jos
Aukelizzy schreef:Ik heb het er echt geweldig gehad en wil graag mijn volgende stage periode ook terug. Zodra ik de definitieve datum heb neem ik direct weer contact met ze op. Het is me echt heel goed bevallen