IK heet Yoni (djoonie), maar daar maken mensen vaak Jonie van in de uitspraak. Daarnaast heb ik lange tijd djoontje-danoontje als bijnaam gehad (don't ask ). Dus ja...daar ergens vandaan
Mijn naam is gebaseerd op onze Franse Gastdochter (2,5 jaar) die 4 a 5 keer per jaar naar ons toe komt, en heerlijk komt bij tanken.
En aangezien het een niet alle daagse naam is Dounya (spreekt het uit als Doenja) zoals je hem schrijft en mijn eigen naam Sandra toch altijd al bezet is hahah gebruik ik haar naam.
Groetjes Sandra en Dounya die op dit moment al 6 weken bij ons verblijft
goldy is de naam van de pony waar ik mij voor het eerst helemaal vrij op voelde ze kom zo gek doen als ze wilde ik wist gewoon dat ze op mij zou letten dat ik er niet af kukelde! heerlijk diertje en nf afkorting van new forest er achter want goldy en Goldy waren al in gebruik (alleen deze worden al jaren niet meer gebruikt)
Ik heb deze naam op ieder forum enz. Ook op engelse sites dus ik vond het wel handig als hij in het engels zou zijn maar wel met mn eigen naam en iets met paarden erin
mijn naam is gebasseerd op mijn bijnaam kiwi.. we hebber er maar kwii van gemaakt omdat iedereen zegt dat ik fruit ben. maar het gaat om het vogeltje kiwi ben ook allergish voor kiwi (fruit dus) dan zou zoon naam ook niet helemaal kloppen