wat betekent penny ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cortes_

Re: wat betekent penny ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 20:28

Brittol schreef:
Wij deden ook net alsof we paarden waren (zoals het meisje uit het filmpje) Clown
Maar wij reden wel netjes aan de teugel en konden heel mooi wijken. Ook konden wij heeeel hoog springen Pling

Ja, op het schoolplein. 'Nieihihhihi!! Galop! en toen sprong ik dus over dat grote huis daar heen!'
Ik weet nog dat ik met een vriendin had bedacht dat we 'ruiterdiploma Z' hadden, dus we mochen overal in rengalop, best scheef eigenlijk Koe

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 20:51

Hooi,
ik ken een penny en die is echt de ergste variant!! Tong uitsteken
ze gaat gewoon op paardjes rijden die niet eens van haar zijn.
ze gaat gewoon paardjes poetsen die niet van haar zijn,
ik snap niet hoe ze dat durft hoor..
Ze schept heel erg op en ze doet de peesbeschermers veerkeerd en om aan.
en dan heeft iemand hem goed omgedaan en dan zegt ze: ja dat moet niet zo..
En ze zegt van jaa.. die is van mij en dan gaat ze er gewoon op rijden terwijl die niet eens van haar is.. Ze pakt dus gewoon een vreemd paard en gaat er op rijde erg hea??
ik was vroeger ook een (lieve!) penny maar ik had daar echt niet het lef voor hoor..
ik vond het al geweldig als ik een paardje mocht aaien alleen ik deed niet aan opscheppen en ik zei niet dat ik een eigen paardje had ofzo Pling
echt een leuke topic Tong uitsteken Pling
Xx

nanette_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:03

ja ik deed vroeger ook paardjes na Wahah Tong uitsteken
alleen we hadden in de kleuterklas van die speciale speeltuigjes dan kan iemand de teugeld vast houden:P je moest dat ding dan om je nek en buik heen doen en dat was dan het hoofstel hahahahahha echt lol hahahah,, en dat meisje echt grappig:P
Xx

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:24

Whaha ik ben lid van de penny en kan de berichtjes dus lezen, iedereen zit te zeuren dat ze een zwarte arabische hengst hebben haha

leonie456

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:24

Leuk topic! Vooral die kenmerken zijn leuk, haha;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:25

haha nanette_bokt: wij hadden dat ook op de basisschool Tong uitsteken
zag ik een paar kinderen over stoken heen spring en dan met dat ding om Tong uitsteken

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:30

wij hadden ook van die vet hippe tuigjes en we stopten
altijd bij het busstation(die hadden we ook op het schoolplein Tong uitsteken)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:33

OMG, alles komt weer bovendrijven Lachen Zééér veel jaren geleden (Een paar eeuwen:P) gingen mijn vriendin en ik op onze paarden (Fietsen) naar school, met zwepen (In het bos gevonden takken) en op school kregen onze paarden een deken op(Een oude lap) Tong uitsteken
En we speelden altijd paardje, en dan was een de leider van de kudde, en alle buurtkindjes (Zelfde leeftijd als ons) moesten ons volgen. Echt héél verschrikkelijk Tong uitsteken

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:39

hahaha wij ook hoor op het veldje iedereen had zelfs nog een naam!!!!!!!
ik had volgens mij altijd zo een naam uit ponyclub de bokkesprong!
hahaha vet grappig......

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:42

Ik heb een mooi geval van penny:
meisje dat ik ken vertelde me dat ze thuis een grote handelsstal hadden met twee stalknechten en 2 stageirs een trainer en dat ze dus met de duurste en beste hengsten dekte .
Ze hadden klasse veulens ,jaarlingen in duitsland in de opfok,ze had 4 paarden op jumping mechelen om mee te doen,reed grote wedstrijden.
Kreeg les van heel erg bekende ruiters (ga hun namen niet noemen,ze zijn net geen anky laat me zo stellen)
had paardenschool in bilzen gevolgt enz....
Telkens ik mee naar haar thuis kan gaan zien kwam er iets onverwachts tussen.
Tot ze me het huis aanduidde waar haar moeder woonde.
Was dus huis van een vriend van mijn schoonvader)eerste leugen ontdekt,alles wat in die twee jaar gezegt was bleek dus gelogen.
Nochthans is het een zeer tof meisje en kan ik nog steeds met haar praten maar neem wel veel met een grote zak zout.

Ze had een goede reden om te liegen (als die tenminste waar isà maar dat is moeilijk na te trekken omdat er dan heel wat bij dioe mensen op spel staat)

deze penny is dus bijna 22 jaar
Dus geen leeftijd op pennys kleven want ze bestaan ook in het groot!!
Haha.
Ik kan nu met die leugen lachen,maar voelde me in begin echt een naieve tr.t.

Meisje zal haar reden wel hebben maar Ik bekijk niemand voor zijn buitenkant of het hebben ,maar voor wat ze innerlijk te bieden hebben,en daarom voelde ik me zo rot na het ontdekken van deze leugen .
Over penny gesproken

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:43

Super topic, deze oude muts is een penny geweest 30 jaar geleden. Was al in de 7 hemel als ik een paardje kon zien laat staan aaien. Nooit kunnen rijden (was te duur) alleen van kunnen dromen.. Maar nu rijd deze muts wel ( 3 jaar nog maar)
ben nu 36 en heb de penny genen door gegeven aan mijn 2 dochters van 7 en 9 jaar. (maar niet te veel penny hoor) Afgod Afgod

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:49

Mijn zusje heeft een vriendinnetje, en die zegt ook de hele tijd dat zij de enige is die een bepaald manegepaard kan rijden. EN die lopen ook vreselijk op te scheppen over hoe goed ze wel niet zijn en weet ik veel. Ik ben een keertje mee geweest, toen ze gingen vrijrijden. Ze lopen de hele tijd die pony 's te pesten. Met de zweep rond de oren gaan, wat die pony's vervelend vinden. Ze gaan voor de lol 'beginnertje' spelen. Dat houd dus in, dat ze als een zoutzak op die pony gaan stuiteren, en die pony echt heel akelig aandrijven etc. Ook had mijn zusje laatst op een pony gereden. Ze vond het geweldig leuk, en was helemaal blij! Ging ze de volgende dag naar school. Had dat ene meisje dus gezegt, dat die pony stom was omdat hij niet meer bokte. Dat zegt zij van meerdere pony's. Als ze niet meer bokken zijn ze stom...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:50

Bonjoy schreef:
Mijn zusje heeft een vriendinnetje, en die zegt ook de hele tijd dat zij de enige is die een bepaald manegepaard kan rijden. EN die loopt ook vreselijk op te scheppen over hoe goed ze wel niet zijn en weet ik veel. Ik ben een keertje mee geweest, toen ze ging vrijrijden. Ze loopt de hele tijd die pony 's te pesten. Met de zweep rond de oren gaan, wat die pony's vervelend vinden. Ze gaa voor de lol 'beginnertje' spelen. Dat houd dus in, dat ze als een zoutzak op die pony gaat stuiteren, en die pony echt heel akelig aandrijven etc. Ook had mijn zusje laatst op een pony gereden. Ze vond het geweldig leuk, en was helemaal blij! Ging ze de volgende dag naar school. Had dat ene meisje dus gezegt, dat die pony stom was omdat hij niet meer bokte. Dat zegt zij van meerdere pony's. Als ze niet meer bokken zijn ze stom...

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:50

Huh dubbelpost? Verward

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:55

dat vind ik echt stom, als ze niet bokken zijn ze stom
heel veel manege kinderen vinden dat gaaf volgens mij..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 21:59

Ja, maar zodra een pony even een vreemde beweging maakt, gaan ze gillen Tong uitsteken

En ze denken er niet bij na wáarom een pony bokt. Ze heeft mij ook weleens wijsgemaakt dat een paard zo ongelooflijk wild was! Toen moest ik er in de les op rijden. Niks aan de hand. Toen was dat ook opeens een stom paard.

Bokken vinden ze cool. Maar (Meestal) bokt een pony uit verzet/pijn/angst

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:00

ja idd maarja penny's Vork Clown

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:03

Nou, zit op de penny website met de gegevens van m'n buurmeisje. Waar zijn die Arabische Penny's?! Ga ze eens flink onder handen nemen Duivel

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:08

ik rijd nu al bijna twaalf jaar en jij? Ik zat rond mijn vierde al in het zadel. Ik rende altijd naar buiten als mensen hier met de paarden bezig waren en dan leerde ik vanalles van hen. Toen ik naar de manege ging kon ik al stappen, draven en galopperen... Die mensen keken er echt van op, dachten dat ik een wereldwonder was...

Dat kind is 13! Nagelbijten / Gniffelen

(op de pennysite btw *LOL* Lach me kapot daar)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:15

Whahaha. Ik ben er ooit lid van geweest. Even kijken of ik nog iets kan weervinden van die gegevens om in te loggen Tong uitsteken

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:38

Ik was vroeger ook een Penny hoor! Vork misschien nog wel een beetje Tong uitsteken
Ik ging vroeger altijd verhalen schrijven over de vele pony's die ik kon rijden. En als ik ergens ging rijden mocht ik altijd de pony houden enz enz... Haha!

Maarja.. ik was dan ook zooo goed! Vingers aflikken

En op de basisschool speelden we ook altijd paardje, met een hele groep meiden achter elkar aanrennen.... hmm ik mis het eigenlijk best wel, toen besefte ik nog niet wat ik allemaal deed.... nu is dat allemaal 'kinderachtig' Knipoog

dus yeeeey ik was een penny!!! Clown

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:42

MilkaFan schreef:
Ik was vroeger ook een Penny hoor! Vork misschien nog wel een beetje Tong uitsteken
Ik ging vroeger altijd verhalen schrijven over de vele pony's die ik kon rijden. En als ik ergens ging rijden mocht ik altijd de pony houden enz enz... Haha!

Maarja.. ik was dan ook zooo goed! Vingers aflikken

En op de basisschool speelden we ook altijd paardje, met een hele groep meiden achter elkar aanrennen.... hmm ik mis het eigenlijk best wel, toen besefte ik nog niet wat ik allemaal deed.... nu is dat allemaal 'kinderachtig' Knipoog

dus yeeeey ik was een penny!!! Clown

O gut komt me zééér bekent voor Tong uitsteken

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:43

Dat heeft iedereen volgensmij gedaan Ja
Of met z'n allen in het springtouw en dan doen alsof we een 8 span waren, allemaal zelfde kleur t-shirt aan, allemaal heel netjes lopen Clown

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:50

nanette_bokt schreef:
alleen we hadden in de kleuterklas van die speciale speeltuigjes dan kan iemand de teugeld vast houden:P je moest dat ding dan om je nek en buik heen doen en dat was dan het hoofstel hahahahahha echt lol hahahah,, en dat meisje echt grappig:P
Xx

Wij hadden ook van die tuigjes Tong uitsteken was keii leuk en wij ons maar kapot rennen Knipoog
Op de fiets naar de manege ging ik altijd met een vriendin doen alsof de fiets mijn paard was. met onze cap op en zweep in de handen en we moetsen altijd over drempels heen en dat waren hindernissen,
Vanaf die boom in galop, Let op Sprong verlichtenzit Knipoog
Achja volgens mij is bijna iedereen van bokt ooit een penny geweest Haha!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 22:50

Jep, en op het grasveldje moesten ik en vriendin altijd de manege pony's wezen, en dan moesten de jonge kindjes op ons rijden, en we werden gelongeerd, en we waren zeer gevaarlijk en woest, en we braken altijd los en gingen heel hard weg galoperen Tong uitsteken