Cer schreef:Ja dag Ayasha.. diestaat er natuurlijk ook zomaar
Het zal je wellicht verbazen maar ik gebruik die smiley nogal veel meer om aan te tonen dat het allemaal niet zo serieus genomen moet worden maar dat is duidelijk niet over gekomen.
Citaat:Waarom denk je dan dat ik dat wel doe? Als jij niet had geschreven "Dat haal jij er nu ineens bij" wat op mij nogal beschuldigend overkomt, had ik er niet eens over nagedacht. Ik bedoelde het in eerste instantie gewoon als losse opmerking, dat er om de zoveel tijd een discussie over bannen komt. Echt niet in relatie tot jouw post. Maar door die opmerking ging ik m nog eens lezen en dacht 'ja wacht even... zo uit het niks komt het nou ook weer niet'![]()
Wat overigens meteen ook weer een nadeel is van geschreven tekst zonder intonatie.. die kan op zoveel manieren opgevat worden...
Omdat de opmerking vlak na mijn post kwam en verder niemand over gebande bokkers gesproken had bv?
Citaat:Ook iets van bokt, onterechte irritaties vanwege geschreven tekstengeeft ook een soort van oefening omdat je goed moet denken hoe je iets opschrijft. En met 'je' bedoel ik dan voor mijzelf
Niet voor anderen! Ik vind dat een pluspunt
Ik erger me sowieso niet vaak aan banale dingen en al zeker niet lang. Dus dat heb ik niet zo. Ik reageer wel maar daar komt 99% van de tijd geen ergernis bij kijken, ook niet als ik wat harder discussieer.

Citaat:Ja ammehoelajij en niet durven... Gewoon hup, voor de draad ermee !
Je zou je nog lelijk kunnen vergissen in me.

Nee ik dacht ineens aan suleilitha net maar das al helemaal een 'zwaar belaste' naam. En daar wil ik verder geen enkel oordeel aan vast hangen. Enkel dat ze toen vaak interessante visies had op rijtechnische zaken.