Maar t idee was leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Storm76 schreef:Heb ook nog een leuke vriend in de aanbieding!!!
Is de beste vriend van mijn vriend.
Jurist, 29 jaar, eigen huis, aantrekkelijk, trouw en eerlijk.
Wie o wie
Nikitah86 schreef:Storm76 schreef:Heb ook nog een leuke vriend in de aanbieding!!!
Wie o wie
Deze wil ik wel! Hoef niet per se een paardenman hoor, als hij maar geen bangepoepert is en ze vast durft te houden![]()
Ben ook jurist (alleen niet werkzaam als, maar studie matcht), trouw en eerlijk dus we hebben al wat gemeen!!
Nu hopen dat ik ertussendoor kom om te posten
Zeeuwtje68 schreef:Ow dat gaat zeker wel lukken.Wouter ik wens je veel succes, geniet van alle aandacht hihi.
Storm76 schreef:Dat is heel vriendelijk van je aangeboden Storm, maar ik ben eigenlijk opzoek naar een vrouwHeb ook nog een leuke vriend in de aanbieding!!!
Wie o wie
Spicenut schreef:Ow ja hoor, ik kan het prima aan. Ik kom dat hysterische paardenmeidengeneuzel vaak genoeg op me werk tegen. Ik er ben vrij snel aan gewend geraakt. Bij de helft van de buitenritten die ik maak ben ik ook met alleen maar meiden op stap. M'n eigen harem zal ik maar zeggenWouter, ik vind het nu al ontzettend grappig hoe je ermee omgaat, volgens mij kun je al dat hysterische paardenmeidengeneuzel wel aan.
Spicenut schreef:Een strandrit op mijn rug en als diner zal ik een paar wortels en appels meenemenO, en als we doorgaan met bieden, wat krijgen we er dan voor, naast een bedankje van het goede doel?
Een strandrit, een etentje?
uniekhorse schreef:Maakt niet uit hoor, na 27 jaar ben ik..........hmmm laat ook maar.Krijg nu toch wel het gevoel dat het merendeel van de bokkers toch een tikje wanhopig zijn
uniekhorse schreef:Dank jeMaar goed moet eerlijk zeggen, dat hij er wel mag zijn.
MamboBeach schreef:Tuurlijk, hoe meer hoe beter en gezelligerEdit: Mag ik OOK posten...
Lotus83 schreef:Geen zorgen die periode ligt achter me. ik ben nu bijna helemaal kaalLang haar: nooit meer doen
Storm76 schreef:Ik zal hem dit topic wel even laten lezen als ie weer hier is.
Hij is ook sportief (tennis), dierengek (zijn konijn is eergister doodgegaan), en gek op vakanties.
Maar ook, lekker eten, filmpje, verzot op kleine luxe dingetjes, oog voor detail en dat in combi met hersenen en een errug leuk lijf.
ProudJustify schreef:Yep, ik was er het laatste weekend van juni van dit jaar. Ik heb het er erg naar m'n zin gehad. Je zag het zeker aan de oranje sjabrakjes.Hmmmm er heeft zich weer een man gemeldt op bokt![]()
Zie trouwens op de foto's in je profiel dat je bij Dutch Joy geweest bent
Avelienvd schreef:Dat mag zeker. Dank je welDie haardracht zoals op die foto waar je gewoon staat in rijkleding in de ardennen is niet verkeerd (ff complimentje mag wel toch?
Storm76 schreef:*proest Wouter* die jongen was voor alle teleurgestelde meisjes hier die je achter moet laten met een gebroken hartje
an de meiden; Ik zal hem dit topic wel even laten lezen als ie weer hier is.
Hij is ook sportief (tennis), dierengek (zijn konijn is eergister doodgegaan), en gek op vakanties.
Maar ook, lekker eten, filmpje, verzot op kleine luxe dingetjes, oog voor detail en dat in combi met hersenen en een errug leuk lijf.