Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-20 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:link verwijderd
Lau
Geplaatst: 19-04-20 21:08
marije1109 schreef:
[ [url=m/yKUdt5.png]Afbeelding[/url] ]
Vooruit, een foto van mij en mijn paard
hoikimmmy
Geplaatst: 19-04-20 21:08
Ik wilde eigenlijk stilletjes volgen.....
Maar marije dat was dus t eerste wat in je opkwam?
Thomas5
Geplaatst: 19-04-20 21:09
Ladies please... Behave!!
Welkom Kevin, veel plezier op bokt! En ja.. je vroeg er om, dit ben ik:
Femke_Tweety
Geplaatst: 19-04-20 21:09
Beste nieuwe bokt meneren, Er is iets dat u beter maar vlot kunt leren, Er zijn dames op dit forum present Die -semipermanent- op zoek zijn naar een vent.
Het slag dames is zo bijzonder, Dat ik mij er soms wat over verwonder, Hun auto's zijn haast een stal gelijk, Gevuld met hooi stro en slijk,
Ze rijden trailer als de besten, Maar, en dat is niet om u te pesten, Tijd om veel te daten, Dat kunt u gerust vergeten.
Het zal vooral gaan om dates op stal, En dit klinkt misschien wat mal, Maar om haar hart te stelen, Kunt u maar beter paardenman spelen.
Luistert goed, dat doet u zo: Schept zij de stal, haalt dan vast stro, Komt zij aan met hooi, Veegt dan na haar alle zooi.
Is zij bezig met het wegen van het voer, Dan kunt u alvast heel stoer, De bak slepen met de trekker. Want dat rijdt extra lekker.
Bent u moe en uitgeput van al dat werk, En dit klinkt misschien wat sterk, Dan ineens heeft die dame zin en tijd, Want dit is hoe je zo'n paardenvrouw verleidt.
En geloof mij, beste man, het is niet dat ik u hierom benijd, Want al deze gekkigheid ten spijt, Komt u hier op bokt voor een leuke meid, Dan sta ik niet in voor waar dat toe leidt.
Denk goed na of dit u eigenlijk wel past. Ja of nee... in beide gevallen sterkte alvast.
Geweldig had best een rot avond maar dit maakt alles goed
marije1109
Geplaatst: 19-04-20 21:14
hoikimmmy schreef:
Ik wilde eigenlijk stilletjes volgen.....
Maar marije dat was dus t eerste wat in je opkwam?
Sorry, maar inderdaad moest hier gelijk aan denken......mmmmm wat zegt dit over mij
Suzanne F.
Geplaatst: 19-04-20 21:15
Kijk dat is nog eens leuke knappe Bokt-man die zich aanmeldt! Welkom Kevin! En nee, ik houd mijn inner-cougar onder controle.
Nirvana_
Geplaatst: 19-04-20 21:16
Ik klikte dit topic aan voor wat amusement en werd niet teleurgesteld. Alleen deze pagina al: Wat een heerlijke foto hierboven en een fantastisch gedicht