SuperAssie schreef:Hey het zijn al 6 pagina's, er is nog geen mod op dit topic gestuit zat er net aan te denken, maar dit topic gaat ook wel zo'n snel
M_hartje_M schreef:Stiekem is iedereen hier verliefd... geef maar toe dames Verliefd is een groot woord. Geïnteresseerd? Mwa, misschien wel
heihooiii, ik ben ook nieuw hierr moet nog een beetje alles uitzoeken hoe het moet, maar geef me wat tijd groetjessss Lissa
mss tijd om de 1 april grap van vorig jaar nog eens te herhalen? en dat de bokt mannen/jongens dan een speciale vip status krijgen ofzo?
billionache schreef:Alexandra_ schreef:tis dat ik een vriend heb +1 Om maar even naam te geven aan het stereotype 'hitsige bokker'
inochiyo schreef:mss tijd om de 1 april grap van vorig jaar nog eens te herhalen? en dat de bokt mannen/jongens dan een speciale vip status krijgen ofzo? JAAAAAAH
Welkom bas, gezellig dat je op bokt zit! En nee ik ben geen groepie ik ben getrouwd en veels te oud voor je
drenterxx schreef:Mag ik vragen wat de 1 april grap was? (Dat weet ik niet, zo lang ben ik nog niet op Bokt) Ja ik weet het ook niet Zeg het effe
drenterxx schreef:Mag ik vragen wat de 1 april grap was? (Dat weet ik niet, zo lang ben ik nog niet op Bokt) Er was een soort datingsite geopend voor Bokkers en Tweekers(?)