Ajuus, bokkertjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:38

nelis schreef:
Geloof dat dit nou net zo'n voorbeeld is wat TS waarschijnlijk bedoeld..

Misschien wil ze wel geen statement maken.. miscchien is het ter info... of etc etc
Wat heeft het voor nut om daar meteen weer een kat / cq commentaar op te geven?

Bovenstaande was niet bedoeld als kat/commentaar. Kirsha snapt hem helemaal :).

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:40

Cayenne schreef:
Wat de sfeer betreft: ik zit volgende maand alweer 10 jaar op bokt en heb nog nooit met iemand ruzie gehad. Eigenlijk is het gewoon altijd fijne sfeer en het is wat je er zelf van maakt. Sommige mensen reageren al met een negatieve insteek of trekken gelijk een schild op. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer mensen daar op reageren en al helemaal niet verbaast zijn dat de sfeer negatief is. Dat komt dan negen van de tien keer gewoon bij jezelf vandaan. Je ziet ook vaak dat het steeds dezelfde mensen zijn bij wie een topic uitloopt op een slotje of een negatief gedoe. Dat zegt dan wel genoeg.

Een beter forum begint bij jezelf :D

+:)+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:41

Er wordt gezegd 'Vind het onzin, leven en laten leven' maw 'negeren', en toch posten ze het zelf en doen ze het zelf dus ook niet, gaan dus ook muggenziften, logisch. :')

Nee, ik denk niet 'leven en laten leven', vind het heerlijk om commentaar/mijn mening te geven en daar op door te hameren als dat nodig is :))

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:41

och laat ts lekker, ik snap haar wel :) en als zij hier nog lekker wil rondneuzen 'whatever'.

ik denk dat t n beetje zoiets is als dat ik weiger bladen zoals de grazia en cosmopolitan te lezen, veel te oppervlakkig.

ik vind sfeer op bokt vaak ook k*t, laat staan sommige rare regels en boktgewoontes, maar blijf hier ook wel rondhangen.

Jippelmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:43

Hmm zonde hoor. Ik denk dat je een forum op waarde moet schatten. Het is een platform om met elkaar te discussiëren, ervaring uit te wisselen etc...Hoe de één het normaal vind om te discussiëren, krijgt de ander weer opstaande nekharen van.
Ik snap nooit zo de emoties op een forum, het is maar internet, met mensen die je veelal niet kent. Als je te emotioneel wordt van bepaalde reacties denk ik inderdaad dat je beter niet op een forum kan vertoeven want dat hou je toch wel, mensen verschillen namelijk in hun omgangsnormen.

antje_vip

Re: Ajuus, bokkertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:50

Maar TS, als je blijft, ga je toch niet weg? :+

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 15:59

Jaime_ schreef:
ik denk dat t n beetje zoiets is als dat ik weiger bladen zoals de grazia en cosmopolitan te lezen, veel te oppervlakkig.

Het is meer: ik schreeuw dat tegen iedereen, maar ondertussen lees ik ze thuis toch wel stiekem.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:10

tja, ik lees ze ook weleens stiekem als ik bij de kapper zit haha. Dus het is wel degelijk iets soortgelijks hihi.

ik snap ts wel, ze wil gewoon haar statement maken, al is die niet heel erg sterk op deze manier, maar toch.. je bent het er niet mee eens, en toch blijf je, heel raar, maar ik weet dat er met haar vast honderden andere bokkers zijn die zo denken, en door dat toch iedereen een klein beetje blijft (deels met afkeer) blijft alles gewoon zoals het is. Dat is de kracht die bokt dan schijnbaar lijkt te hebben.. En zolang die magische kracht er is, blijven wij komen, en blijft er advertentiegeld voor bokt, en zal er nooit iets veranderen.

Ik vind bokt ook niet meer zo leuk als vroeger, krijg nooit meer echt goed advies en stel daarom ook bijna nooit meer vragen, toen ik laatst las dat iemand had gereageerd dat mok een bacterie is in stilstaand water is moest ik even nadenken, mok is namelijk een verzamelnaam voor aandoeningen op een bepaalde plek in het been, maar never nooit niet een bacterie in stilstaand water, ik ken namelijk geen bacterie die mr. Mok heet :+ Als de ander het dan vol blijft houden dat het echt waar is, wordt je soms wel moe en vraag je je af waar de kennis op bokt is gebleven, en dit is slechts een klein voorbeeld. Ook al het gezeur op elkaar en gekat, gezellig, gezellig :) om dan maar niet te spreken over de soms kromme boktregels waar soms nog weleens met 2 maten wordt gemeten. En dan tot slot de bokt moraalridders, de amateurfotografen die de grond uitschieten, de itp fotos die alleen nog leuk zijn als ze nagenoeg perfect zijn etc. Eerst dacht ik dat bokt minder leuk was geworden doordat ik zelf ouder werd en anders tegen dingen aankijk, maar ik ben nog steeds een jonkie en soms twijfel ik of bokt niet gewoon echt anders is dan pakweg 5 jaar geleden.

En toch ondanks bovengenoemde, hang ik hier toch nog steeds vrolijk rond door de magische boktkracht.

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:21

Lasca_1987 schreef:
Jammer dat lezen zo moeilijk is... Nogmaals het gaat hier niet om mij, maar om het hele forum. ik ga hier verder niet in discussie :evaw:

Krijg bijna het gevoel dat je juist wil dat het over jouw gaat.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:28

Wat een drama voor iemand die 3 jaar op bokt zit....
Hier zitten mensen genoeg die hier al jaren braaf meekleppen en die nog nooit een relletje hebben gehad.

Log dan gewoon uit en laat bokt een paar maanden voor wat het is.
Kan je daarna lekker terugkomen vol goede moed en met de wetenschap dat het maar internet is :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 18:29

Gelukkig heeft iedereen een rood kruisje in de hoek rechtsboven... het is maar internet hoor mensen *\o/*

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:23

Fiffill schreef:
Gelukkig heeft iedereen een rood kruisje in de hoek rechtsboven... het is maar internet hoor mensen *\o/*

*\%/*

Snap het gezeik écht niet.. Ik heb ook vaak zat wel eens topic waarin ik (bijna) ruzie krijg. Lijkt mij ook niet vanzelfsprekend dat het tussen ALLE mensen hier op bokt goed kan klikken enz. Dusja, snap niet waarom mensen zich zoveel van reacties aantrekken :=

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:35

Tjaaa, het is echt jammer dat er vaak bokkers belachelijk worden gemaakt, maar ik denk helaas dat dit echt niet te voorkomen is, dus ik probeer gewoon te genieten van alle gezellige topics. Bij mij lukt dat goed, ook omdat ik in een heel gezellig hk topic zit.

Tot ziens, ts! Ik snap t helemaal hoor.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:40

Fiffill schreef:

Serieus? Oh god, en ik maar denken dat er geen leven naast bokt is :oo

:+

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:46

Fiffill schreef:

Ik zit op een ipad en heb geen rood kruisje. ;(

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:48

Samblabla schreef:
Fiffill schreef:

Sorry, dan kom je nooit meer eraf... Y;(

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:53

Samblabla schreef:
Fiffill schreef:

En op Ubuntu zit ie linksboven... :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:54

Vandaar dat het voor sommigen echt zo moeilijk is om af te sluiten.... :P

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:57

_O-

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 19:59

WWW is niet bedoeld voor dit soort topics.

Het topic is inmiddels ook over de 5 pagina's heen en topics op WWW gaan slechts tot 5 pagina's. Ik zal hier een slotje plaatsen.