FerreroRoche schreef:6-pack is er niet en zingen kan ik ook niet! Sorry Wat jammer nu loop je al die leuke pennys mis
FerreroRoche schreef:6-pack is er niet en zingen kan ik ook niet! Sorry Je bent nooit te oud om te leren (En te trainen )
Snorretje schreef:Eeeeeen de ponylozen zijn er hoor xD Typisch summerflya! Maar van Rach had ik dat ook wel gedacht WIE WAT WAAR?HAAAI NIEUWE JONGEN.
RdLFoto schreef:Snorretje schreef:Eeeeeen de ponylozen zijn er hoor xD Typisch summerflya! Maar van Rach had ik dat ook wel gedacht WIE WAT WAAR?HAAAI NIEUWE JONGEN. DAT JIJ IETS HAD GEZEGD KWEET NIET MEER WAT PRECIES..
Kaus schreef:FerreroRoche schreef:6-pack is er niet en zingen kan ik ook niet! Sorry Je bent nooit te oud om te leren (En te trainen )Helemaal mee eens!
prugelpiet schreef:FerreroRoche schreef:Haha hallo Ik zal naar de gym gaan vanaf nu Snelle leerling ben je Maar geen gay liedjes zingen!
RdLFoto schreef:DUDE IK ZAG JE FOTO, JE BENT KNAAAAP niet zo pennyachtig, Dadelijk zien ze je aan voor een penny!
http://irland.cgaeng.de/wp-content/uploads/2013/02/Dubai.jpegOf zo? Zoja, damn wat woon je in een mooi land, en met 53 graden zul je ook wel snel bruin worden
JasmijnJoy schreef:RdLFoto schreef:DUDE IK ZAG JE FOTO, JE BENT KNAAAAP niet zo pennyachtig, Dadelijk zien ze je aan voor een penny!Alles behalve dat.. D:
RdLFoto schreef:JasmijnJoy schreef:niet zo pennyachtig, Dadelijk zien ze je aan voor een penny!Alles behalve dat.. D:I know my froind, I know