Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieset23 schreef:Moest even via google de betekenis van ambeteren opzoeken...
Dat is niet leuk zeg. Zijn die meiden nog erg jong en kunnen ze bij Rauthos ook in de wei komen??
GlenFiddich schreef:Lieset23 schreef:Moest even via google de betekenis van ambeteren opzoeken...
Dat is niet leuk zeg. Zijn die meiden nog erg jong en kunnen ze bij Rauthos ook in de wei komen??
16 en 18 jaar, je zou denken dat ze aan die leeftijd al beter zouden weten. Er hangen al bordjes en er loopt schrikdraad, ze klauteren gewoon over de poort.
Ik heb al wat lessen gevolgd, maar daar gaan hier nooit of te nimmer filmpjes van verschijnen. Ik voel me al belachelijk genoeg hier :p
StillAngel schreef:Toch vind ik het raar dat iemand die totaal geen verstand heeft van paarden zo wordt aangemoedigd (omdat het een man is?!). Vind ik toch echt apart.. Ik ben daar niet zo voor moet ik zeggen.
Mary1971 schreef:StillAngel schreef:Toch vind ik het raar dat iemand die totaal geen verstand heeft van paarden zo wordt aangemoedigd (omdat het een man is?!). Vind ik toch echt apart.. Ik ben daar niet zo voor moet ik zeggen.
Hoezo vind je dat raar dan?
Iedereen heeft het toch bij het begin moeten leren, de 1 op deze manier en de ander weer anders....
En nee ik zeg dit omdat het een man is
StillAngel schreef:Toch vind ik het raar dat iemand die totaal geen verstand heeft van paarden zo wordt aangemoedigd (omdat het een man is?!). Vind ik toch echt apart.. Ik ben daar niet zo voor moet ik zeggen.
+
Nee maar kijk ik heb zoveel topics gezien waarin iemand gewoon afgezeikt werd omdat ie nog niet genoeg verstand had van het een of ander. En dan is dit ook nog eens een hengst! En ja, leren doe je op een manege of op les, weinigen zullen er goed vanaf komen met meteen een eigen paard.