lieveli schreef:Ik zou deze gast en Ailill wel willen zien worstelen in bad met olie om alle boktmeisjes. Maar dat is just my dirty mind.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Zeker mijn broer niet
Ik heb er nog een lichte hersenschudding aan overgehouden en hij kon alleen maar lachen. Nadat hij Abel uitgestapt had zei hij dat 'ie het tweede deel van de les heel goed vond gaan. Ietwat verbaasd vroeg ik hem welk tweede deel. 'Dat deel dat ik er op zat' zei 'ie.
Het lef alleen al. Mijn handen en benen zijn veel stiller dan die van hem.
lieveli schreef:Zeker mijn broer niet
Ik heb er nog een lichte hersenschudding aan overgehouden en hij kon alleen maar lachen. Nadat hij Abel uitgestapt had zei hij dat 'ie het tweede deel van de les heel goed vond gaan. Ietwat verbaasd vroeg ik hem welk tweede deel. 'Dat deel dat ik er op zat' zei 'ie.
lieveli schreef:Iets met vluggertjes die leuker zijn?
Nee, ik denk dat het na een tijd niet leuk is om nog grappig te zijn. Bovendien worden HK's gesloten als je te veel over seks praat. Ik zit in geen enkel HK meer.
Geryon schreef:lieveli schreef:Iets met vluggertjes die leuker zijn?
Nee, ik denk dat het na een tijd niet leuk is om nog grappig te zijn. Bovendien worden HK's gesloten als je te veel over seks praat. Ik zit in geen enkel HK meer.
dirty dirty mind
Neskolay schreef:lieveli schreef:Zeker mijn broer niet
Hahaha leuke broerwel leuk dat je broer uberhaupt op je paard durft te stappen