Welkom pieterWaar in limburg zit je?Ow zie het al in Horst akelig dichtbij hahaJe foto's komen me bekend voorIk wens je een leuke en leerzame tijd op bokt
Franka1986 schreef:WhySoWhite schreef:[quotNouw bij paardenmannen denk ik vaak homo op de hoefsmeden na Franka poedersuiker wijf hahahah! Welkom op bokt! Leuk!Tjaa sorry ... Dat jij dit ook weer moet lezen heh Kan zo wel raden wie jij bent [/quote]
Heey een man op Bokt en pas 6 pagina's aan welkomstberichten?! Waar hebben alle hitsige vrouwen zich verstopt? Overigens, welkom hier op Bokt
Gentlegiant schreef:Welkom pieterWaar in limburg zit je?Ow zie het al in Horst akelig dichtbij hahaJe foto's komen me bekend voorIk wens je een leuke en leerzame tijd op boktDankjewel!! en de rest natuurlijk ook hierboven
Sachaaaa schreef:Hahaha waaatt, een welkomheettopic van maarliefst zes pagina's!?!? Hahahaha Veel of weinig?
TLNLSDB schreef:Ik denk dat de dames zich verdelen: Ludique96 @ [WWW] Robbie stelt zich ook maar voor!Dat kan natuurlijk haha
Pieter25 schreef:Jantine_ schreef:Wrelkom Pieter! Wanneer gaan we daten?Whoeps, sorry Whaha zie je, daar begint het al! Dit zijn van die heerlijke topics om te volgen
Sorry hoor maar een lekkere vent, vrijgezel, haflingers, euhm wat wil je nog meer dames?Maar pieter, die ? Betekend dat een ja?
Jantine_ schreef:Sorry hoor maar een lekkere vent, vrijgezel, haflingers, euhm wat wil je nog meer dames?Maar pieter, die ? Betekend dat een ja?Je bent de eerste die me zo voor het blok zet haha en andere die geïnteresseerd zijn, doen het via pb;) vandaar de