Manegepaard schreef:Moet hij per sé single zijn dan? Nee hou hem alsjeblieft Als mijn vriendje zo met dames om zou gaan.......
Manegepaard schreef:Moet hij per sé single zijn dan? Zie je dat ergens staan ?Zo'n vent wou ik niet eens willen hebben
Jolliegirl schreef:Manegepaard schreef:Moet hij per sé single zijn dan? Nee hou hem alsjeblieft Als mijn vriendje zo met dames om zou gaan....... Beters.
Jolliegirl schreef:Jilletje, echt? Kennen ze elkaar? Mijne heet Pieter.dan zwijg ik wel over de mijne
Jilletje schreef:Jolliegirl schreef:Jilletje, echt? Kennen ze elkaar? Mijne heet Pieter.dan zwijg ik wel over de mijne Heet ie ook Pietertje?
haha, ik keek en aan het aantal pagina's kon ik al opmaken dat het om een mannelijke bokker ging Maargoed, welkom op Bokt Het is zeer verslavend
Poco4ever schreef:Manegepaard schreef:Moet hij per sé single zijn dan? Zie je dat ergens staan ?Zo'n vent wou ik niet eens willen hebben ... en je kent hem niet eens. Beetje vroeg oordeel, ofniet?
Jolliegirl schreef:Geen lieve mannelijke vrouwenbokker...haha MP... zn gedrag is genoeg om een oordeel te geven Je haalt me de woorden uit de mond
Ik wil niet veel zeggen maar Pietter de JongGespiert beetje getint en blond stekeltjes haar nu op de boot naar Jamaica Jolliegirl en Jilletjeik vrees dat we een probleem hebbem
Jilletje schreef:ja ik ga ook met een pieter de jongblond haar, bruine ogen ong. 1.90 lang en woont in wageningen Ben je nu serieus of maak je een grapje...........Zit jij te vozen met mijn vriend?
Jolliegirl schreef:Geen lieve mannelijke vrouwenbokker...haha MP... zn gedrag is genoeg om een oordeel te geven Een beetje tekst is geen gedrag in mijn optiek.
Jilletje schreef:JIJ MET DE MIJNE!!!en hij zei dat je een ander had wat een rotstreekGG, hoezo met jouw vriend????
Jolliegirl schreef:Jilletje schreef:ja ik ga ook met een pieter de jongblond haar, bruine ogen ong. 1.90 lang en woont in wageningen Ben je nu serieus of maak je een grapje...........Zit jij te vozen met mijn vriend? eeneiige Tweelingbroer?
Gentlegiant schreef:De omschrijving klopt presies ook wp enz ik wist wel dat een relatie op afstand niet werkte :'(`nee dat blijkt maarweer...Hij neemt zn telefoon niet op!!!
Zeg, hebben jullie nou echt niks beters te doen dan te posten hoe kinderachtig en hopeloos mijn vriend is?