eenitraM schreef:Halloooooo dan....![]()
![]()
jij hebt een schitterende quote staan!!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xcomplientx schreef:Heb je mijn tips nog gelezen op pagina 5, want dit gaat wel heel snel zo
LawBoy schreef:Montreux schreef:Welkom op bokt. Het viel mij ook al op dat het hier aardig rustig is. Misschien zijn de dames ziek door al dat eten met de feestdagenMaar laat ik eens brutaal zijn en vragen om meer info. Hoe ben je er toe gekomen om op een paard te stappen? En zijn er bijvoorbeeld al plannen voor een eigen paardje?
lang verhaal kort:
De dochter heeft me aangezet om paard te rijden. Ieder paard dat ze ziet wil ze aaien, opzitten, ... dus heb ik besloten de dochter op les te stoppen. Bij even nadenken ben ik dan ook maar les gaan nemen, ik wil niet de papa zijn die 5 uur in de kantine gaat zitten, maar wil samen met de dochter kunnen rijden (in mijn geval recreatief, zij zal haar weg moeten vinden). Ik ben eind september 2009 begonnen met een halve stal te huren omdat ik alle aspecten van het paard wil leren kennen. Het klikte niet echt denderend met de eigenaar van het paard (hield er een andere visie op na) en ben meer en meer met het paard van mijn leraar beginnen rijden. Boy is een draver en van het eerste moment was er de klik.
Anderhalve maand terug heb ik dan mijn leraar aangesproken met de vraag indien ik Boy niet kon overkopen. 3 weken geleden heb ik Boy dan ook officieel gekocht, wij staan in dezelfde manege waar iedereen elkaar helpt in alles en waar afkomst, ego, ervaring, ... geen rol speelt. Wij zijn er om van elkaar iets te leren :-d
LawBoy schreef:Hilbrand schreef:Ach Lawrence kerel , wat heb jij jezelf aangedaan ?Als man zijnde en dan ook nog vrijgezel moet je je nooit voorstellen op bokt .Is vragen om moeilijkheden met al die gekke meiden hier .
ik wens je trouwens veel plezier hier op Bokt .snelste manier om mensen te leren kennen denk ik