Feelsoproud schreef:Aukelizzy schreef:Ik heb het hier super naar me zin!! Het is wel echt een bedrijf waar je in moet passen, wat in het begin wel wennen was. Ik kan super met iedereen overweg en wil hier eigenlijk niet meer weg!![]()
Dat is inderdaad zo,het moet je wat liggen!Ik denk dat ik er gek zou worden.
Misschien ook een beetje gewoonte:ik heb altijd op stallen gewerkt waar orde/netheid/organisatie zeer belangrijk waren.Wij gaan in de zomer wel eens trainen bij de Jos,en zelfs dan word ik al gek van de chaos die daar heerst.Maar het zijn daar inderdaad wel allemaal super toffe en vriendelijke mensen.
Veel werk voor de boeg dus komende week,met de jumping!?Ik hoop dat het weer een beetje beter word.2 jaar geleden hebben ze ook al een boel moeten aflassen door het slechte weer,zou zonde zijn.
Het is idd 1 grote chaos en in het begin wordt je daar een beetje gek van, maar nu ik gewend ben wil ik eigenlijk niet meer anders. Er werken nu super leuke mensen, dus dat maakt het gewoon al erg leuk. Vanaf morgen is begint het hier en we hebben afgelopen week idd veel en hard gewerkt. Vandaag nog de laatste loodjes een dan kan het beginnen!