Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:Nou eigenlijk wel hoor.ben heeeel oud,daar zit jij niet op te wachten!
Anique_Vaandrig schreef:Ik zelf niet. Maar mijn schoonzus heeft een paard in Schipluiden staan, Een gelderse hengst genaamd zot/zotje. En mijn oudere broer (haar vriend) die gaat heel vaak met haar mee. Mijn broer en ik zijn uiterlijk gezien nog net niet als 2 druppels, maar we lijken wel echt heel veel op elkaar. Misschien dat je hem een paar keer hebt gezien. Anders weet ik het ook nietIk probeer me alleen te bedenken waar ik jou van ken, je hebt zo'n bekend gezicht? Heb je wel eens in Schipluiden tussen de paarden gehobbeld?
duChambre schreef:Ik ben benieuwd naar haar oordeel over mijmaarre... ik ben nog op zoek naar een leuke vent voor een vriendin. 25 jaar oud, en woont in de buurt. ik ga haar het topic even pb'en
geerke schreef:Maak je geen zorgen geerke, ik kan wel tegen een stootjedames kijk uit...jullie jagen hem weg!
ik kan mij nog herinneren een topic van een vrijgezelle advocaat...nooit meer teruggezien...ik denk dat hij gevlucht is naar een onbewoond eiland...of homo geworden is...
Colorado schreef:Bijna goed, ik werk/rij bij de madurodam manege. Je weet wel die gehandicapte manege naast de wildhoefRijd je toevallig op de Wildhoef, op de foto's op je profiel lijkt het erop, correct me if I'm wrong
Shauni schreef:En beviel het?*gaat in je profiel spieken*
Spicenut schreef:Jawel hoor. Zolang het geld naar het goede doel van mijn keuze gaat, blijf dan vooral door biedenNounounou, moet dat nou zo, met dat bieden? Misschien wil Wouter wel helemaal niet geveild worden...
Spicenut schreef:Nee joh, niet stoppenOwwww wat slecht dit! Ik zal maar de verstandigste zijn en stoppen met bieden, die jongen is toch onbetaalbaar
StableEnable schreef:Dank je, ik zal me best doen.Van harte welkom! Wat mannen-input is zeer gewenst in paarden/meisjesland....
astridelise schreef:Paarden?? wat is dat nou weer??Volgens mij wil hij alleen maar over paarden praten....toch?
Jilletje schreef:Dat is helaas nog nooit getestmischien is wouter wel een onwijze dekhengst