wat betekent penny ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xMika

Re: wat betekent penny ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 20:11

Tegen mij zeiden ze ook Penny.. Nors opkijken
Ik ben het niet hoor! Knipoog
Penny's zijn meestal best arrogant, dat is nergens voor nodig!
Penny's denken altijd aan hun zelf.. Slapen
Je kunt best zeggen tegen een ander; '' Goh wat heeft die een mooi paard!''
Da inplaats van; ''Wat rijd zij dom..''
Ik noem maar iets hoor! Knipoog
Groetjes! Koe

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:53

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 14:59

Born2BCrazyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:00

_paula_ schreef:
hier is hij soet Ja
Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.

* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.

Prachtig!!!
Maarre..wat houdt het begrip STEMP in? of is het als in stempel/een (penny) etiket plakken? Blond

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 15:00

topic driehonderdtriljoen hierover Haha!

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 20:58

haha, dat filpmje! echt te dom..

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:04

9 van de 10 mensen die hier actief zijn op bokt zijn vroeger zelf allemaal pennie geweest, met "penny" uitspraken.... Knipoog ene Penny is een ponnie/paardenblad Haha!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:10

Even geduld het staat binnenkort op de Wiki. Knipoog

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:12

ik hou van de penny lijst Haha!
altijd weer leuk als meisjes er naar de vragen :d

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 19:06

born2Bcrazy: geen idee:P

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:17

Er was echt een irritante penny de box van mijn bijrijdpaardje ingegaan, en 'opeens' liep hij over het erf los! Ik was wel best boos Bloos

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:23

Afbeelding
Dit is mijn wilde arabische volbloed hengst en die heb ik gered van de slacht en we zijn binnen 10 wedstrijden al in de Z2!

(sorry, maar ik kán gewoon niet MSN typen Clown Mijn motoriek laat dat niet toe.)

Maar vroeger was ik ook een lief pennymeisjedat de hele dag wel pony's kon poetsen en er mee wandelen tot ze er bij neervielen Haha!
Garinka is overigens wel een arabiertje, maar dat is ook de enige waarheid in het hele stukje

Cortes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:27

Qimm schreef:
(sorry, maar ik kán gewoon niet MSN typen Clown Mijn motoriek laat dat niet toe.)

Ag mEn, zo0w moEiiLuK iS T toG niEj? MiJn AraBiejsu hEnkst iS TumInsU zW0rt Sigaar j0ouWes zi3t dUr vEt bRaaF U1t mEn!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:29

Ja dat is wel moeilijk, ik wil dan mijn vingers afbijten Tong uitsteken

Nou maar hij is helemaal niet braaf hoor, hij bokt echt mega hoog, maar ik kan dan makkelijk blijven zitten. Alle anderen vallen er af!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 22:49

Bij ontpenny-en is het inderdaad zaak om kort maar krachtig op te treden en niet om de hete brij heen te draaien. Zo kwam er bij mij op het erf ook eens zo'n lief blond 10-jarig meisje met de vraag of ze mijn paard mocht verzorgen. Ik antwoordde dat het geen gemakkelijk paardje was. Maar ze had natuurlijk heeeeeeeel veel ervaring met vurige paarden *LOL* Ik bedacht me geen moment en zei, ja hoor daar hangt 't halster, haal haar maar vast uit de wei dan kom ik er zo aan. Glurend uit het raam zie ik haar weifelend bij het hek staan, alwaar mijn paard zo'n beetje stond te slapen... Ik liep naar haar toe en ze gaf me het halster terug, ze moest ineens toch nog naar haar oma Haha!

Maar dit was best een lieve penny vond ik, ze was in elk geval niet stiekem gaan borstelen ofzo. Ze is nooit terug geweest, het paard was denk ik niet vurig genoeg...

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:12

kijk dat is nog eens humor Haha! geniaal

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 23:50

nadine0204 schreef:
Whahaha kijk eens wat een lieve penny Clown
http://www.zippyvideos.com/2505117466099316/hpim0694/

en waarom
doet ze geen traves? ik zie geen galopswissels
en dat wijken bestaat dat niet meer?
ze loopt niet eens netjes aan de teugel

nee ik vind dit geen hele nette proef Ach gut

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 00:01

Wahhah dat filmpje.
GE-WEL-DIG!

Bouwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 00:19

Dit is best wel grappig... Tong uitsteken

Beetje apart dat de TS niet meer 'bestaat' ? Of ligt dat aan mij..

Ik geloof niet dat ik ooit echt penny ben geweest... .. Ik mocht van mijn moeder maar 1x per week naar de (nep) manege.. Nee.. geloof het niet Haha!.
Ik was wel lid van de penny? mag dat ook? Toeee ik wil ook zo graag penny zijn geweest..!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:23

nou vooruit dan ben jij nu een penny, maar was vroeger ook lid van de penny en ben GEEN penny

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:33

Moet je eens naar www.penny.nl gaan. Vind je ook van die geweldige berichtjes Tong uitsteken

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 08:52

Dat filmpje Nagelbijten / Gniffelen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:38

Fieeekk schreef:
Moet je eens naar http://www.penny.nl gaan. Vind je ook van die geweldige berichtjes Tong uitsteken

ik kan ze niet lezen hoor, daar moet je je voor aanmelden. dat heb jij niet gedaan toch?
hahah PENNY

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:39

ik ken wel meiden die dachten dat ze penny meisjes waren en het echt graag wouden zijn..maar met stokken achter pony's aangaan is in mijn ogen geen pony liefde en mijn pony was het daar mee eens..ze heeft ze toen mooi het weiland uitgejaagd. Maar mijn idee van penny meisjes zijn de dames die ik elke week weer op stage tegen kom en zo ontzettend uit de hoogte doen dat het er gewoon vanaf straalt.

Nansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-07 09:52

Haha
ik ken een penny van nu 16:P
Ze heeft bij de bereden brigade alle paarden gereden,
ze heeft aardig wat eigen paarden gehad (incl die van mij hahah) en iedereen dacht dat IK de verzorgster was op haar school, (niet op stal natuurlijk Knipoog en tot overmaat van ramp toen ik in de hooi berg zat en ze me niet zag had ze een vriendin mee genomen en konheel et verhaal luisteren over HAAR paarden, die dus VAN MIJ zijn. dus ik kwam maar toen ze net wat wilde doen net aan zo van uit de deur en zei, hey, als je klaar ben met uitmesten, kan je dan zo ook nog even het tuig invetten? ze stond echt vet voor banketstaaf toen.

deze meid stond tegen de eigenaar van een paard, wie ze niet kon, en die met andere paarden bezig stond, van der zus waren die, te verkondigen dat ze dat mooie arabiertje buiten ging kopen. De eigenaar van die arabiertje zei gelijk: en voor hoeveel dan? van wie is die dan? en toen zei ze voor 2000 euro en hij is van die en die, bla bla, die eigenaar heeft der keihard van et erf gescholden en gezegt dat ze met haar tengels van haar paard af moest blijven! haha daar was ik bij, geweldig.

ze is ook nog eens gemeen, ze mept paarden met en zweep als ze bang zijn ipv gerust te stellen
ze heeft meer verzorgpaarden gehad dan haren op der hoofd,
ze is echt ongelofelijk liegdier en verschrikkelijk "puberale penny"

hah groetjes nans