wie zitten er nog op bokt van het eerste uur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:26

Ayasha schreef:
Voor zoveel leden te hebben zit hier verbazingwekkend weinig kennis. Degene met veel kennis en ervaring van het eerste uur zijn voor een groot deel gebant. :+
Ik vind het altijd een beetje apart dat mensen dit zeggen... := voor "vraagstukken" over paarden richt ik me zelden tot bokt. hoogstens over waar ik een bepaalt materiaal zou kunnen vinden of ervaringen er mee maar verder? :')

Ik zit hier sinds 2004 maar de tijd dat ik nog echt op het informatieve gedeelte reageer is al lang door. Tegenwoordig lees ik vooral het nieuws nog en de HK's en LZP.

Jeetje, vertel!? Ben nu erg benieuwd naar die gebannde bokkers, met veel kennis en ervaring..
En, wat dapper van je zeg dat je het toch al zo lang hebt uitgehouden ondanks dat je jezelf ver verheven voelt boven de rest, Ayasha.. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:28

Pocca_Locca schreef:
Ayasha schreef:
Voor zoveel leden te hebben zit hier verbazingwekkend weinig kennis. Degene met veel kennis en ervaring van het eerste uur zijn voor een groot deel gebant. :+
Ik vind het altijd een beetje apart dat mensen dit zeggen... := voor "vraagstukken" over paarden richt ik me zelden tot bokt. hoogstens over waar ik een bepaalt materiaal zou kunnen vinden of ervaringen er mee maar verder? :')

Ik zit hier sinds 2004 maar de tijd dat ik nog echt op het informatieve gedeelte reageer is al lang door. Tegenwoordig lees ik vooral het nieuws nog en de HK's en LZP.

Jeetje, vertel!? Ben nu erg benieuwd naar die gebannde bokkers, met veel kennis en ervaring..
En, wat dapper van je zeg dat je het toch al zo lang hebt uitgehouden ondanks dat je jezelf ver verheven voelt boven de rest, Ayasha.. +:)+

Huh? Waar zegt Ayasha dat ze zich verheven voelt boven een ander? :oo

Dancer

Re: wie zitten er nog op bokt van het eerste uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:29

Hier aanwezig sinds 2001, soms wat meer en soms wat minder aanwezig :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:30

Pocca_Locca schreef:
[

Ik lees nergens dat zij zich verheven voelt boven de rest?
Ook niet dat zij alles weet; maar dat zij bij vraagstukken ergens anders antwoorden zoekt/krijgt.

Ik ben al lang op Bokt, maar heb nog nooit een topic geopend als ik een probleem heb.
Dan vraag ik dat aan de mensen die ik vertrouw dat ze kennis hebben.
Dus of de DA, HS, of een kennis/vriendin met veel ervaring/kennis.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:32

Ik huppel hier al rond sinds 2003 :D Time flies..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:33

Duke schreef:
Ik ben zo blij dat ik al door mijn puberteit heen was toen ik op Bokt kwam. Toen er überhaupt iets als social media bestond. Ik heb mijn rebelse tijd redelijk anoniem zonder blijvend bewijs kunnen doorstaan. Zegt ook iets over mijn leeftijd. *kuch* oud *kuch*

Precies dit ja :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:35

Pocca_Locca schreef:
Ayasha schreef:

Die Bokkers gaven ongezouten hun onderbouwde commentaar en dat werd niet zo erg gewaardeerd door de tere zieltjes. Er is op die manier een hoop kennis weggejaagd dus ik snap de reactie van Ayasha wel en ik moet haar/hem daar helaas ook gelijk in geven.

Je moet zeeer kritisch zijn in van wie je de info serieus neemt en van wie niet. De groep mensen die inhoudelijk zinvolle en onderbouwde info kan geven is zeer beperkt. Dat heeft niks te maken met je verheven of beter voelen, dat is gewoon de harde waarheid van Bokt anno 2016.

Sorry, ik kan de waarheid ook niet mooier maken dan ie is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:36

Pocca_Locca schreef:
Ayasha schreef:

_O- Ga verder gewoon niet in op die onzin.

Maar om je vraag te vraag te beantwoorden; Runningkawa en KiWiKo bv. En ik zal er vast nog wel een deel vergeten want het waren er nog wel meer maar is ook alweer 10 jaar geleden onderhand. :oo Bovenstaande heb ik gelukkig "terug gevonden".. Dus die zitten nog wat verser in mijn geheugen. Vaak zat mee in de clinch gelegen maar altijd veel van geleerd. En nog steeds.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:37

Rebels op bokt ben ik niet geweest, maar als ik mijn zeer puberale eerste posts teruglees heb ik het schaamrood toch wel op mijn kaken staan _O-

En ik ben het niet met Ayasha eens, vroeger was niet alles beter. Er was een kliek en als je daar niet bijhoorde werd je compleet genegeerd.
Er zitten nu ook ontzettend veel mensen met ontzettend veel kennis op bokt, je moet alleen het kaf van het koren kunnen scheiden ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:37

Ik ben nog niet zo lang lid, maar wel leuk dat de nog zoveel 'oudjes' te vinden zijn hier! :j

Dit account van 2010 pas! Maar ik meen me te herinneren dat ik daarvoor ook al.hier te vinden was. Misschien was het een ander account, misschien is he verbeelding. Ik weet het niet meer. :')
Laatst bijgewerkt door KimD op 07-09-16 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:38

Ayasha schreef:
Maar om je vraag te vraag te beantwoorden; Runningkawa en KiWiKo bv. En ik zal er vast nog wel een deel vergeten want het waren er nog wel meer maar is ook alweer 10 jaar geleden onderhand. :oo Bovenstaande heb ik gelukkig "terug gevonden".. Dus die zitten nog wat verser in mijn geheugen. Vaak zat mee in de clinch gelegen maar altijd veel van geleerd. En nog steeds.

Grappig, dat heb ik dan weer niet :+
De discussie over mensen met veel kennis en met weinig kennis en de imo vreselijk irritante discussie over bannen of niet, en hoe oneerlijk het allemaal soms is, is inherent aan social media en hoort er gewoon bij.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:40

Weinig kennis of veel kennis is mening en visie. Dat kan voor iedereen verschillen en kan je beperkt over discussiëren. Je kan er veel van vinden maar uiteindelijk is dat voor ieder persoonlijk. We zoeken allemaal naar een eigen "manier" en als de kennis van persoon A niet bij de manier past die jij zoekt, dan heb je er niks aan en heeft die persoon voor jou geen toegevoegde waarde maar voor mij wellicht wel en andersom net zo. Verder heb ik nergens een woord gerept over al dan niet onterecht gebant. Dat haal jij er nu ineens bij.
Ik heb enkel gezegd dat ik hun kennis mis.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:42

Ik ben ook alweer 14 jaar op bokt. Inmiddels al geen eigen paard meer, maak kan geen afscheid nemen van Bokt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:43

Ayasha schreef:
Weinig kennis of veel kennis is mening en visie. Dat kan voor iedereen verschillen en kan je beperkt over discussiëren. Je kan er veel van vinden maar uiteindelijk is dat voor ieder persoonlijk.

Dat is zo, dus missen sommigen die kennis wel, en anderen niet, dat is idd persoonlijk :j

Citaat:
Verder heb ik nergens een woord gerept over al dan niet onterecht gebant. Dat haal jij er nu ineens bij.

Ohhh pardon, ik reageerde op deze zin, maar die heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd
Degene met veel kennis en ervaring van het eerste uur zijn voor een groot deel gebant. :+
Los daarvan, is dat wel iets wat steeds terugkomt :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:45

2001... Dat is gewoon al meer dan de helft van mijn leven :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:46

De mensen die ik noem zíjn toch ook gebant? :=
Meer bedoelde ik er echt niet mee. :D Alleen dat ik sommige mis. :D En nu durf ik geen namen meer te noemen die nog in me op komen die vaak interessante insteken hadden. _O-

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:51

Niet van het eerste uur, maar toch al ruim 10 jaar. Als dwarse puber van 14 jaar. :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 09:52

Ayasha schreef:
De mensen die ik noem zíjn toch ook gebant? :=

Ja dag Ayasha.. die :+ staat er natuurlijk ook zomaar :')

Citaat:
Meer bedoelde ik er echt niet mee.

Waarom denk je dan dat ik dat wel doe? Als jij niet had geschreven "Dat haal jij er nu ineens bij" wat op mij nogal beschuldigend overkomt, had ik er niet eens over nagedacht. Ik bedoelde het in eerste instantie gewoon als losse opmerking, dat er om de zoveel tijd een discussie over bannen komt. Echt niet in relatie tot jouw post. Maar door die opmerking ging ik m nog eens lezen en dacht 'ja wacht even... zo uit het niks komt het nou ook weer niet' :P
Wat overigens meteen ook weer een nadeel is van geschreven tekst zonder intonatie.. die kan op zoveel manieren opgevat worden...

Ook iets van bokt, onterechte irritaties vanwege geschreven teksten :j geeft ook een soort van oefening omdat je goed moet denken hoe je iets opschrijft. En met 'je' bedoel ik dan voor mijzelf :j Niet voor anderen! Ik vind dat een pluspunt

Citaat:
:D Alleen dat ik sommige mis. :D En nu durf ik geen namen meer te noemen die nog in me op komen die vaak interessante insteken hadden. _O-

Ja ammehoela :') jij en niet durven... Gewoon hup, voor de draad ermee ! :D

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:04

Sinds 2002 zag ik net in m'n profiel...moest ff spieken hihi.

Heb een periode gehad waarin ik alleen de bokt markt bezocht.
Gewoon omdat ik de discussies even zat was. Of omdat ik vond dat veel onderwerpen weer terug kwamen die al ..tig keer besproken waren. Dan dacht ik gebruik de zoek functie eens...

Maar er zijn gelukkig nog steeds hele leuke, gezellige en leerzame topics te vinden...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:17

Ik ben er geloof ik van in 2003. Poeh ook al een zeer lange tijd. Man, ik word oud. -O-

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:23

Helemaal van het eerste uur niet..

toch alweer 12 jaar
geloof wel dat ik eerst een ander account had maar goed. officieel 2004
vind de datum best leuk 20-04-2004
Laatst bijgewerkt door Mandy op 07-09-16 10:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:23

IK vanaf januari 2004. Ook al erg lang. En niet zoveel berichten (vind ik dan). Bij vlagen kom ik hier vaak en dan weer veel minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:26

Ik was hier ook al ongeveer 10j geleden! Jammer genoeg herinner ik mijn inloggegevens niet meer, alleen mijn nickname ken ik nog vaag :)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:29

Oktober 2001......
Poeh zeg, 15 jaar alweer bijna. :+

Ik word oud.

En de meeste bokkers die hier gebant zijn komen samen op een ander forum welke niet te vinden is via google oid.
En de beste stuurlui staan aan wal, dat blijft. Dus of hier geen kennis zit, vast wel maar die houden op de meeste mensen gewoon hun mond. Ik hoef ook niet zo nodig mijn kennis, ervaring of mening te ventileren op internet.

Ik benader liever iemand F2F als ik ergens mee zit. Iemand die mijn paard kent etc.

Maar ik lees nog steeds graag mee en ben in bepaalde topics wel actief.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:33

petraaken schreef:
Ik ben er geloof ik van in 2003. Poeh ook al een zeer lange tijd. Man, ik word oud. -O-

psssst.....

Je bént oud :D

edit:
Grappig: bijna gelijk lid geworden en even oud :+