Ajuus, bokkertjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:01

Lasca_1987 schreef:
Het gaat hier niet om mij, het gaat hier om de sfeer op het hele forum.

-edit-
tekst iets aangepast.

Ja maar jij maakt ook deel uit van die sfeer. Dus in die zin gaat het wel zeker om jou.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Ajuus, bokkertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:06

Iedereen op het forum is inderdaad verantwoordelijk voor de sfeer :). Een tijdje terug ging het in een topic ook redelijk mis, zowel TS als mensen die tips wilden geven gingen soms wat hard op elkaar in, eigenlijk is dat redelijk snel weer opgelost doordat men het toch liet gaan en gewoon weer leuk ging doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:09

lieveli schreef:
Lasca_1987 schreef:
Het gaat hier niet om mij, het gaat hier om de sfeer op het hele forum.

-edit-
tekst iets aangepast.

Ja maar jij maakt ook deel uit van die sfeer. Dus in die zin gaat het wel zeker om jou.

In die zin gaat het helemaal niet om mij, want de sfeer op het hele forum is bagger en ik ben niet in elk topic te vinden.. dus nee t gaat niet over of mij!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:11

Ik vind de sfeer helemaal niet bagger op het hele forum. Ik zie wel dat jouw topics uit de hand lopen en dat je ook vaak rotopmerkingen maakt naar jongere bokkers. Dus ja, de sfeer bepalen we gezamenlijk. Ook als je niet in alle topics reageert. Niemand reageert in élk topic dus dat is een rare beredenering.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:13

Ik vind ook de sfeer helemaal niet bagger op het hele forum :). Sommige topics lopen uit de hand, meestal zijn dat de topics waar TS zelf ook niet al te vriendelijk reageert.

Verder eens met lieveli, voor wat betreft sfeer maken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:15

Sfeer op bokt is voor een deel leuk en voor een deel minder. Maar als je een topic niet aan staat klik je toch lekker weg?

Soms vind ik bokt wel hard voor de jongere mensen, maar aan de andere kant kunnen die juist een hoop leren.

en verder sluit ik me bij lieveli aan, want dat is me ook al verschillende keren opgevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:16

Jammer dat lezen zo moeilijk is... Nogmaals het gaat hier niet om mij, maar om het hele forum. ik ga hier verder niet in discussie :evaw:

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:17

Leven en laten leven...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:18

Lasca_1987 schreef:
Jammer dat lezen zo moeilijk is... Nogmaals het gaat hier niet om mij, maar om het hele forum. ik ga hier verder niet in discussie :evaw:

Jij bent wel onderdeel van dit forum :). Je hoeft je niet aangesproken te voelen, maar iedereen op het forum bepaalt de sfeer, niet één persoon op zich, dat is het hele punt, he.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:19

Lasca_1987 schreef:

Even rustig worden, in- en uitademen Martine. Denk er gewoon nog even over na. Het gaat niet specifiek om jou, maar om ons allemaal. Wij bepalen de sfeer gezamenlijk.

En als jij het een rotsfeer vindt dan kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en bedenken 'hey, ben ik misschien niet zo aardig geweest?'

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:23

Zo gek vind ik het niet, de sfeer is hier regelmatig niet zo leuk. Terwijl ik het heel leuk en leerzaam vind om tips / onderbouwing van andere bokkers te lezen alleen loopt het vaak uit op afkatten of opdringen.. Reageer dan niet denk ik dan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:25

moyra schreef:
Jammer dat je je tekst hebt weg gehaald na mijn reactie want niemand hoeft het met mij eens te zijn.
Je schreef dat het echt niet alleen fout gaat in topics waar jij reageert en dat geloof ik ook niet.
Waar ze ( denk ik) op doelt is de topics die jij opend en ik kan het wat dat betreft niet meer dan met haar eens zijn.
Maar ze zegt nergens dat het fout gaat in elk topic waar jij in reageert!

Dat was idd de insteek van mijn reactie :j

Edit :typfout

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:26

Wat zonde! :j

Ik heb helemaal geen last van de sfeer eigenlijk.,
Vind het wel een beetje aandacht trekken zo.
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 23-07-13 12:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:30

Wat de sfeer betreft: ik zit volgende maand alweer 10 jaar op bokt en heb nog nooit met iemand ruzie gehad. Eigenlijk is het gewoon altijd fijne sfeer en het is wat je er zelf van maakt. Sommige mensen reageren al met een negatieve insteek of trekken gelijk een schild op. Dan moet je niet verbaast zijn wanneer mensen daar op reageren en al helemaal niet verbaast zijn dat de sfeer negatief is. Dat komt dan negen van de tien keer gewoon bij jezelf vandaan. Je ziet ook vaak dat het steeds dezelfde mensen zijn bij wie een topic uitloopt op een slotje of een negatief gedoe. Dat zegt dan wel genoeg.

Een beter forum begint bij jezelf :D
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 23-07-13 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 12:32

1 grote schreeuw naar aandacht!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:07

Lasca_1987 schreef:

Overdreven reactie weer. Zoals gezegd gaat het OOK om jou, net als het om iedereen hier gaat. Dan hoef je je niet meteen aangevallen te voelen want dat is gewoon hoe het is. En als de sfeer zo bagger is, waarom zit je hier dan? Je hóéft niet...

Verder vind ik het ook allemaal wel meevallen. Sommige mensen moet je gewoon lekker laten praten en niet te veel van aantrekken. Van dat soort stress ga je 10 jaar eerder dood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:18

Nogmaals jammer dat jullie het niet begrijpen.. onbegrijpelijk :n

Ik zal mij nog 1 x herhalen waarna voor mij de discussie gesloten is. Nee het gaat niet om mij, het gaat om de sfeer op heel dit forum. Dus heel bokt.nl Daar had ik het over, in het bericht wat ik naar TS schreef enkele pagina's terug. Het gaat mij niet alleen om de topics die ik gestart heb, of waarin ik reageer. Er zijn zat topics waarin ik niet reageer en waar de sfeer ongezellig is. Daar gaat het mij om.

Voor de allerallerallerlaatste keer :evaw:

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:20

Heel bokt.nl dat zijn wij.. Dus ook jij

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:24

So what? Niemand reageert in alle topics. Maar in ieder topic waarin het fout gaat zijn de mensen die op dat moment in dat topic zitten daar een deel van. En dat is dus voor ieder topic weer een andere groep Bokkers. Wat maakt dat we daar met zijn allen verantwoordelijk voor zijn.

Ja, :evaw: Hoe vaak ga je dat nog zeggen? Je komt toch iedere keer weer terug :+

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-13 14:27

Oooh wow 5 pagina's vol met speculaties (lekkerrrrr!) en gekattekop *\o/*

Even voor alle duidelijkheid :

Ik heb met niemand ruzie (althans, niet dat ik weet :D )
Ik ziet niet op een kast & laat mij daar ook niet op jagen.
Ik merk alleen dat ik bij het lezen van veel reacties op dit forum vaak boos en /of verdrietig wordt, juist omdat er zo zorgenloos wordt omgesprongen met elkaars mening, en daarmee ook elkaars gevoel.

Het is dus net als m'n keuze 10 jaar terug om de tv het huis uit te flikkeren....de voordelen wegen niet op tegen de nadelen, en als ik (voor mijn gevoel) ergens teveel negativiteit krijg, dan kies ik ervoor te stoppen met die bezigheid :)

Ik zal gerust blijven lezen en gericht naar dingen zoeken op Bokt. Dus, Sherlock met je 'ze is wel online geweest', met wat mazzel zul je me wellicht nog 'n keer spotten :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:29

Waarom blijf je dan reageren? Niet dat het niet mag, integendeel. Het zet alleen je statement weinig kracht bij.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:30

Lasca_1987 schreef:
Nogmaals jammer dat jullie het niet begrijpen.. onbegrijpelijk :n

Ik zal mij nog 1 x herhalen waarna voor mij de discussie gesloten is. Nee het gaat niet om mij, het gaat om de sfeer op heel dit forum. Dus heel bokt.nl Daar had ik het over, in het bericht wat ik naar TS schreef enkele pagina's terug. Het gaat mij niet alleen om de topics die ik gestart heb, of waarin ik reageer. Er zijn zat topics waarin ik niet reageer en waar de sfeer ongezellig is. Daar gaat het mij om.

Voor de allerallerallerlaatste keer :evaw:

Ik snap precies wat je bedoelt, dat heb ik ook. Soms lees ik een topic en dan staan er hele leuke en interessante tips en adviezen enz. tussen en dan gaan ze elkaar weer afkammen of kwetsen gewoon om een punt te maken ofzo. Dat lees ik steeds vaker en dat vind ik heel jammer.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:31

vanLotje schreef:
Oooh wow 5 pagina's vol met speculaties (lekkerrrrr!) en gekattekop *\o/*

Even voor alle duidelijkheid :

Ik heb met niemand ruzie (althans, niet dat ik weet :D )
Ik ziet niet op een kast & laat mij daar ook niet op jagen.
Ik merk alleen dat ik bij het lezen van veel reacties op dit forum vaak boos en /of verdrietig wordt, juist omdat er zo zorgenloos wordt omgesprongen met elkaars mening, en daarmee ook elkaars gevoel.

Het is dus net als m'n keuze 10 jaar terug om de tv het huis uit te flikkeren....de voordelen wegen niet op tegen de nadelen, en als ik (voor mijn gevoel) ergens teveel negativiteit krijg, dan kies ik ervoor te stoppen met die bezigheid :)

Ik zal gerust blijven lezen en gericht naar dingen zoeken op Bokt. Dus, Sherlock met je 'ze is wel online geweest', met wat mazzel zul je me wellicht nog 'n keer spotten :P

Mee eens, wekt ook wel eens mijn irritatie..

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:33

_San87_ schreef:
Waarom blijf je dan reageren? Niet dat het niet mag, integendeel. Het zet alleen je statement weinig kracht bij.

Geloof dat dit nou net zo'n voorbeeld is wat TS waarschijnlijk bedoeld..

Misschien wil ze wel geen statement maken.. miscchien is het ter info... of etc etc
Wat heeft het voor nut om daar meteen weer een kat / cq commentaar op te geven?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 14:36

nelis schreef:
_San87_ schreef:

Geloof dat dit nou net zo'n voorbeeld is wat TS waarschijnlijk bedoeld..

Misschien wil ze wel geen statement maken.. miscchien is het ter info... of etc etc
Wat heeft het voor nut om daar meteen weer een kat / cq commentaar op te geven?

Volgens mij was dit geen kat hoor. Ik snap het punt van San_87 wel, eerst weggaan en dan toch blijven reageren. Het maakt mij voor de rest niet uit maar het is wel opvallend dat mensen zeggen dat ze weggaan en vervolgens toch blijven. Niet persoonlijk op TS gericht hoor, maar in het algemeen, er zijn er meer die dat doen.