Lasca_1987 schreef:Het gaat hier niet om mij, het gaat hier om de sfeer op het hele forum.
-edit-
tekst iets aangepast.
Ja maar jij maakt ook deel uit van die sfeer. Dus in die zin gaat het wel zeker om jou.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Lasca_1987 schreef:Het gaat hier niet om mij, het gaat hier om de sfeer op het hele forum.
-edit-
tekst iets aangepast.
Ja maar jij maakt ook deel uit van die sfeer. Dus in die zin gaat het wel zeker om jou.
Lasca_1987 schreef:Jammer dat lezen zo moeilijk is... Nogmaals het gaat hier niet om mij, maar om het hele forum. ik ga hier verder niet in discussie
Lasca_1987 schreef:Jammer dat lezen zo moeilijk is... Nogmaals het gaat hier niet om mij, maar om het hele forum. ik ga hier verder niet in discussie
moyra schreef:Jammer dat je je tekst hebt weg gehaald na mijn reactie want niemand hoeft het met mij eens te zijn.
Je schreef dat het echt niet alleen fout gaat in topics waar jij reageert en dat geloof ik ook niet.
Waar ze ( denk ik) op doelt is de topics die jij opend en ik kan het wat dat betreft niet meer dan met haar eens zijn.
Maar ze zegt nergens dat het fout gaat in elk topic waar jij in reageert!
Lasca_1987 schreef:Nogmaals jammer dat jullie het niet begrijpen.. onbegrijpelijk
Ik zal mij nog 1 x herhalen waarna voor mij de discussie gesloten is. Nee het gaat niet om mij, het gaat om de sfeer op heel dit forum. Dus heel bokt.nl Daar had ik het over, in het bericht wat ik naar TS schreef enkele pagina's terug. Het gaat mij niet alleen om de topics die ik gestart heb, of waarin ik reageer. Er zijn zat topics waarin ik niet reageer en waar de sfeer ongezellig is. Daar gaat het mij om.
Voor de allerallerallerlaatste keer
vanLotje schreef:Oooh wow 5 pagina's vol met speculaties (lekkerrrrr!) en gekattekop![]()
Even voor alle duidelijkheid :
Ik heb met niemand ruzie (althans, niet dat ik weet)
Ik ziet niet op een kast & laat mij daar ook niet op jagen.
Ik merk alleen dat ik bij het lezen van veel reacties op dit forum vaak boos en /of verdrietig wordt, juist omdat er zo zorgenloos wordt omgesprongen met elkaars mening, en daarmee ook elkaars gevoel.
Het is dus net als m'n keuze 10 jaar terug om de tv het huis uit te flikkeren....de voordelen wegen niet op tegen de nadelen, en als ik (voor mijn gevoel) ergens teveel negativiteit krijg, dan kies ik ervoor te stoppen met die bezigheid
Ik zal gerust blijven lezen en gericht naar dingen zoeken op Bokt. Dus, Sherlock met je 'ze is wel online geweest', met wat mazzel zul je me wellicht nog 'n keer spotten
_San87_ schreef:Waarom blijf je dan reageren? Niet dat het niet mag, integendeel. Het zet alleen je statement weinig kracht bij.
nelis schreef:_San87_ schreef:Waarom blijf je dan reageren? Niet dat het niet mag, integendeel. Het zet alleen je statement weinig kracht bij.
Geloof dat dit nou net zo'n voorbeeld is wat TS waarschijnlijk bedoeld..
Misschien wil ze wel geen statement maken.. miscchien is het ter info... of etc etc
Wat heeft het voor nut om daar meteen weer een kat / cq commentaar op te geven?