renskesanne schreef:cherell0 schreef:rustig aan ... we zitten bijna aan blz 5 ja... en dan op een nieuw topic verder ??
hetjerose schreef:renskesanne schreef:ja... en dan op een nieuw topic verder ?? jaahh wie maakt er een nieuwe aan? en we zitten er al op 5...
hetjerose schreef:en dan op een nieuw topic verder ?? Wat mij betreft Prima, in de HK ofzo. Moet ik alleen aan de 25 post komen . dus, hulp is welkom wat dat betreft
cherell0 schreef:en we hebben 5 bereikt ... heb je al een nieuw topic in je hoofd ik plaats er anders wel een ik kan wel gewoon topics plaatsen
goed idee , zet je een link hier ?ik zit al lang op bokt , maar weet nog steeds niet hoe en zit niet aan de 25 post dus ik kan het helaas niet
cherell0 schreef:goed idee , zet je een link hier ?ik zit al lang op bokt , maar weet nog steeds niet hoe en zit niet aan de 25 post dus ik kan het helaas niet de link staat er al
jooproo schreef:Mensen (meiden ) Erg leuk, maar help me eerst ff aan die 25 posts nou ik zou zeggen ga je gang!! het topic is er al
Miracle_ schreef:Ik wist niet dat Bokt nu ook al een datingssite was? er zijn al zoveel onderwerpen op bokt , deze kan er vast nog wel bij
jooproo schreef:Mensen (meiden ) Erg leuk, maar help me eerst ff aan die 25 posts Dat moet je helemaal zelf doen. Anders krijg je binnen no time een retour afzender (ban) van de modjes.
Nee TS, jij krijgt geen hulp. Je moet zelf kennis vergaren over paarden en informatieve reacties plaatsen
antje_vip schreef:Nee TS, jij krijgt geen hulp. Je moet zelf kennis vergaren over paarden en informatieve reacties plaatsen meiden kan je voor heel veel dingen gebruiken maar je moet ook wat zelf doen hoor :p
cherell0 schreef:we gaan op naar de 6 blz (ik dacht dat het bij 5 gesloten werd o.i.d. )Moeten de moderators het wel zien natuurlijk