Nieuwe man stelt zich voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:28

_O-

Precies bokt ook.

Nee inderdaad SplashIsLief, meer gewoon een beetje lollig doen :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:29

SplashIsLief schreef:
*Nog grotere shock*

Sodeletuut dat is waar maar toch niet om 1 op 1 af te spreken en er boven op (of onder) te duiken :=

Nee ik hoop maar niet dat bokkers zo laag gaan, haha! Maar kan me voorstellen dat die indruk wel gewerkt wordt. :')

Fransje_70

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:31

BarnBoy schreef:
[ Afbeelding ]

Van twee maanden terug..

Jaa hoor.... tsal wel.... Barnie Boy je klinkt te mooi om waar te zijn en dan ook nog zo'n uiterlijk, jahaaah....ben benieuwd of je werkelijk waar in t wild te bewonderen bent in t bos op je peerd...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:34

Krijg ik daarom de laatste tijd steeds vaker rare PB's van rare mannen???????

Ik vroeg me al af of er een bordje onder mijn user-name staat met: NEEM MIJ, NEEM MIJ!

Maar we worden dus al aanbevolen via sites, geinig. :D

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:34

Denk dat hij er niet op rekende dat paardemeisjes ook verstand hebben van internet. En dat zijn foto binnen de kortste keren achterhaald was *\o/*

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:35

cam schreef:
Dit heb ik gevonden op die site,,,;
ONZ gratis pro-hossel tips GalgenRad 12 8/7/2012 12:46
deel hier uw pro-hossel tips ts begint: open een useraccount op bokt.nl, markeer jezelf als man, zeg dat je kan paardrijden en de poedersuiker willen je allemaal diggen. je hoeft niet te kunnen rijden, je moet er alleen voor zorgen dat hun er niet achter komen... ofterwijl (zoals bij elke pro-hosselaar)... bij hun afspraken, daar naaien, en geen adres/tel gegevens afgeven die naar jou kunnen pointen.

Dit stond er toen. Had iemand gevonden op het internet

:') _O- Moet zeggen dat ik dit hilarisch vindt, het moest er ook eens van komen met de reacties van boksters op nieuwe mannen hier

Roosch

Re: Nieuwe man stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:36

De bron van de quote is errug voorspelbaar. :')

Het regent fokkende fokkers.. whooohoohoooo.. :)ddd

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:36

:')

Nou, hoe zat dat ook alweer? Als een man zegt er 10 in bed gehad te hebben dan zijn het er maar 5 ofzo? :+

Ik geloof best dat veel mannen heel stoer doen, maar puntje bij paaltje nog nooit in Bokt-dame in het eggie gezien hebben. :j

cam schreef:
Had al mijn twijfels ,maar Blanket zorgt voor nog meer twijfels. In een ander wie,wat,waar Was al duidelijk geworden dat er op diverse mannensite's al wordt rond vertelt hoe je via bokt kans maakt op een,hoe zal ik het netjes zeggen. Een slaapplaats voor 1 nacht !!!!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:37

Pro hossel.... Hahahahahaha :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:39

Erm. tja het heeft een wisselwerking, he. 1 van de eerste topic''s doken er ze er boven op (figuurlijk) met allerlei vragen. Liep beetje uit de hand... Elke nieuwe vent wordt nu dezelfde manier ''bestookt'' maar dan wel expres... := Helft van dit topic bestaat ook uit reacties nou succes en berg je maar. En dan is er nog een groep die semi geforceerd of wel ''gewoon'' serieus probeert te zijn.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:40

Toch jammer, dacht nog: leuk, nog een student uit de medische wereld, maar helaas werd ik snel uit die droom geholpen.
Moet nu wel lachen om de post van de mod op de tweede pagina;) het moge duidelijk zijn dat dit ook geen normaal voorstel topic is.

Als dat wel zo is en ik me dus vergis: Van harte welkom op dit forum! En waar studeer je geneeskunde? Utrecht? Wel eens naar de Menage a trois geweest?;)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:41

:= zijn mannen nou werkelijk zo kansloos?
Wekelijks zie ik dit soort topics toch met regelmaat voorbij komen...
Na een tijdje stopt ook deze ook met berichten sturen, busted?

Vooralsnog, als ie een vrouw zoekt om ff mee in bed te duiken dan zet je alsnog je eigen foto?:P
Dadelijk denk je met een lekkere vent af te spreken en staat er een zwerver voor je deur ieeeeeeeeee sorry zoiezo zou ik het nooit doen maar ik kan het me helemaal inbeelden

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:43

justin4ever schreef:
Vooralsnog, als ie een vrouw zoekt om ff mee in bed te duiken dan zet je alsnog je eigen foto?:P
Dadelijk denk je met een lekkere vent af te spreken en staat er een zwerver voor je deur ieeeeeeeeee sorry zoiezo zou ik het nooit doen maar ik kan het me helemaal inbeelden

Tsja hoe vaak gebeurt dat niet dat vrouwen verleid worden met mooie foto's en er uiteindelijk iemand anders voor hun neus staan? (Niet specifiek op bokt maar op heel het internet)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:49

Dat is zeker waar en veel vrouwen zijn zo naief om erin te trappen.
Ik zeg eerlijk ik heb ook weleens iemand ontmoet via internet maar die had ik gezien op webcam, belde en smste ik mee, had zijn persoonlijke site, "kende" zijn vrienden en zusje dus ik wist dat ik safe zat na 1 jaar zo aanmodderen:P
Maar goed, zou deze heer zich nog laten horen?:P

Dragon16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:50

Denk dat hij zich betrapt voelt. Haha

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:53

Fransje_70 schreef:
BarnBoy schreef:
[ Afbeelding ]

Van twee maanden terug..

Jaa hoor.... tsal wel.... Barnie Boy je klinkt te mooi om waar te zijn en dan ook nog zo'n uiterlijk, jahaaah....ben benieuwd of je werkelijk waar in t wild te bewonderen bent in t bos op je peerd...

_O- _O- geweldige uitspraak
en waar blijft zijn reactie nu

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:54

Die zit zich te verkneukelen vanaf het andere forum denk ik zo. :D :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:56

hahah maar zijn usernaam doet ook eer aan. dat was eigeniljk al een vraagteken waard.
vind zowiezo als jongens hier zich voorstellen al not done. en de dames trappen er nog in ook nog

Dragon16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:00

Vond het al zo apart dat er 4 mannen zich aanmelden in ene week tijd. Had daarom al vraagtekens

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:01

Gastslotje voor overleg.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:33

En aangezien het topic de vijf pagina's berijkt heeft, word het slotje voor overleg een defenitief slotje.