Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ja nee sorry ik vind 6 jaar echt veeeeeel teveel verschil, daarbij ben je minderjarig en zou dat de andere toch echt een pedofiel maken, ik zou niet met zo'n stempel kunnen leven hoor(gelukkig val ik ook niet op jonger
)
lifaya schreef:Ja nee sorry ik vind 6 jaar echt veeeeeel teveel verschil, daarbij ben je minderjarig en zou dat de andere toch echt een pedofiel maken, ik zou niet met zo'n stempel kunnen leven hoor(gelukkig val ik ook niet op jonger
)
Ailill schreef:lifaya schreef:Ja nee sorry ik vind 6 jaar echt veeeeeel teveel verschil, daarbij ben je minderjarig en zou dat de andere toch echt een pedofiel maken, ik zou niet met zo'n stempel kunnen leven hoor(gelukkig val ik ook niet op jonger
)
Ben het hier helemaal mee eens.
)
lifaya schreef:Ik vind iemand die meerderjarig is en met een minderjarige seks heeft gewoon een pedo hoor
Als een meisje van 17 met een vent van 45 gaat dan sporen ze gewoon nietverschil is namelijk dat je als oudere man een "hogere" positie hebt en hierdoor het meisje kan beinvloeden, dat is de reden waarom dit eigenlijk zo is
Dus nee, blijf erbij, kan gewoon niet