Als je echt vaker wilt rijden kan je toch echt beter eerst wat op een manege proberen. Zoals hier ook al genoemd is de westernstal madepolder in Den Haag zeker een aanrader. Daar word je ook absoluut niet raar aangekeken. Niks mis met de kleren hoor, lekker juist! in je gewone tshirt met een spijkerbroek, dat is toch fijner dan zo'n strakke rijbroek? En western hoeft toch niet per se competitief te zijn?
Je bent trouwens van harte welkom om het een keer op mijn western draver te proberen!
Unbeatable
Geplaatst: 22-09-11 17:39
Hhilde schreef:
Whoo, met hartjes zelfs
hahhahahahhahaha ik lig dubbel
souL1991
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-11 00:01
kelseyxisa schreef:
Heb je onderhand al iets gevonden ?
NEE nog niet
maar ik ben ook niet opzoek geweest veel, druk met een klantje wat grafisch werk aant doen en natuurlijk sportschool+school ! maar komt hopelijk vast goed met paardje en ja als ik het leuk vind het rijden, zal ik zeker eens n bezoekje geven aan een manege natuurlijk!
Denk dat je makkelijker gewoon een eerste rijles kunt proberen op een manege hoor... Die paarden zijn ook altijd wat makkelijker dan bijv. paarden bij particuliere mensen, omdat ze verschillende mensen zijn gewend
Er zijn niet veel paarden die makkelijk overweg kunnen met iemand die niet kan rijden
ik doe zelf op de manege lessen en buitenritten met mensen die nog nooit hebben gereden, maar hebben dan ook echt hele brave paarden die het niet erg vinden dat er een keer op hun rug wordt gebonkt of aan de teugels getrokken (geen heel bokt over me heen graag). Bij nieuwe paarden die we binnenkrijgen is het altijd even wennen voor ze, en zullen daar ook nooit zomaar "beginners" op zetten.
Maar als je zin hebt in een buitenrit weet ik dus wel een plek waar ze je niet vreemd aan zullen kijken (juist heel veel mannen doen dit zo)
hmm misschien ligt het dan aan mij maar een vrindin van me heeft n paard en daar komen zoals je zegt..best veel mensen op zitten en die vind t prima, misschien heb ik goed geluk gehad haha