Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musiess schreef:1 geen ruzie maken.
2 een Mod aanspreken.
Obrien schreef:Er is een topic met ''Luisterend oor gezocht''.
Via de zoekfunctie kom je er zo!
Merula123 schreef:UhNee schreef:] Bel elkaar op, zeg sorry, klaar. Doei.
Ik denk niet dat ze elkaars nummer hebben.
xniieeenke schreef:Ik heb iemand gevonden maar er word nog steeds los geroddeld zag ik.
Ik ga het maar negeren, maar ik weer hoe pesten voelt en als het online gebeurt vind ik het nog gekker, want in eht echt durven ze niet
xniieeenke schreef:Ik heb iemand gevonden maar er word nog steeds los geroddeld zag ik.
Ik ga het maar negeren, maar ik weer hoe pesten voelt en als het online gebeurt vind ik het nog gekker, want in eht echt durven ze niet
Merula123 schreef:xniieeenke schreef:Ik heb iemand gevonden maar er word nog steeds los geroddeld zag ik.
Ik heb even de berichten nagelezen, en echt pesten vond ik dit niet als ik eerlijk mag zijn.
Het is het internet, en er gebeuren hier nog wel veel ergere dingen dan dit helaas.
lolkop1 schreef:xniieeenke schreef:Ik heb iemand gevonden maar er word nog steeds los geroddeld zag ik.
ow please get a live,
eerst scheld je onze huid allemaal vol en dan zijn wij de schuldige en nu kruip je in je zielige modus om mensen mee te krijgen, nee nee zo werkt het bij mij niet