Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heimdallr schreef:Wat is je brandende vraag dan?
Welkom!
Mioux schreef:T ziet er niet best uit nee... vind het ook wel een drastisch verschil van hoe t was en nu...
Zijn er geen planten waar ze bij kan waar allergie vandaan kan komen? Of is er iets in t hooi misschien wat dit kan veroorzaken ? Heb je al eens gevraagd of ze kunnen kijken of het wat met eczeem te maken heeft? (al zou je denken dat t ook dan op meer plekken moet komen)
Mioux schreef:zelf denk ik ook niet echt aan eczeem,zoals ik al eerder zei dan zou je verwachten dat t op meer plekken zit en dr manen etc.Ik zou ook een andere dierenarts vragen wat dit kan zijn en eventueel testen laten doen... lijkt ook inderdaad op een schimmel met infectie, wat erger word zonder goede behandeling. Dit kaart ik jouw niet aan aangezien je de DA vertrouwt,wat normaal gesproken ook moet kunnen,maar denk dat die toch wat over t hoofd ziet
Mioux schreef:Je zou ook eens foto's kunnen mailen naar dierenartsen die veel met paarden doen. Ik zie dat je uit almere komt dus nijkerk is wat ver,maar daar zitten wel hele goede mensen met veel behandelde paarden aan van alles. http://www.dierenkliniekvoorpaarden.nl/ ... elkom.html
Je zou ze eens kunnen mailen met foto's ?
Mooblie schreef:Is er al een bloedtest gedaan? Ik ben natuurlijk geen dierenarts, maar ik kan me voorstellen dat hier wat uit zou komen, al dan niet zou kunnen uitsluiten. Een andere dierenarts is misschien ook een goed idee, mocht er iets over het hoofd gezien worden.