Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ja en als je dan een mod een pb stuurt om een schaduwaccount aan te vragen hoor je er nooit niks meer van!
Schandalig vind ik dat!
Hanmar schreef:Nuja, je kunt wel je profiel leeghalen bijvoorbeeld, jezelf voor bepaalde tijd bannen, of gewoonweg niet meer inloggen op je account. Heb je bepaalde posts die je weg wilt hebben dan kunnen die onder bepaalde voorwaarden wel verwijderd worden. Het enige wat inderdaad niet kan, is je gehele account verwijderen.
Brainless schreef:Hanmar schreef:Nuja, je kunt wel je profiel leeghalen bijvoorbeeld, jezelf voor bepaalde tijd bannen, of gewoonweg niet meer inloggen op je account. Heb je bepaalde posts die je weg wilt hebben dan kunnen die onder bepaalde voorwaarden wel verwijderd worden. Het enige wat inderdaad niet kan, is je gehele account verwijderen.
Jawel hoor en dat is in het verleden ook wel gebeurd.
justdiesel schreef:Ja en als je dan een mod een pb stuurt om een schaduwaccount aan te vragen hoor je er nooit niks meer van!
Schandalig vind ik dat!
Nu is het niet meer nodig en zou ik het niet eens meer willen, maar een paar maanden geleden had ik er heel graag gebruik van gemaakt.
Cassidy schreef:De berichten kunnen niet worden verwijdert omdat dan hele discussie niet meer lopen. Wat wel gedaan kan worden is dat je useraccount omgezet wordt naar een gastaccount, profiel leeghalen kun je zelf.
quera schreef:Cassidy schreef:De berichten kunnen niet worden verwijdert omdat dan hele discussie niet meer lopen. Wat wel gedaan kan worden is dat je useraccount omgezet wordt naar een gastaccount, profiel leeghalen kun je zelf.
Waarom dan niet berichten laten staan van een maand oud maar alles wat ouders is dan dat gewoon verwijderen.
KimD schreef:Waarom dan niet berichten laten staan van een maand oud maar alles wat ouders is dan dat gewoon verwijderen.
quera schreef:Nou ik ken niemand die nog topics uit 2010 oid gaat lezen. Maargoed