Om ook maar even mee te gaan in de voorstelrondjes:
Ik ben Sebastiaan, 25 jaartjes oud en heb een eigen appartementje in Zoetermeer. Heerlijk centraal, dus alles is voor handen.
Nouja ten opzichte van de randstad natuurlijk. Want heb gemerkt dat er een behoorlijk aantal dames "verderop" in het land wonen.
Ik werk in de IT voor een grote Nederlandse bank (zonder staatssteun

Ik kom dan wel van het Tweakers gedeelte af, maar er zijn (gelukkig) nog behoorlijk wat verschillen met het stereotype beeld wat er van IT'ers is. Tweakers is voor mij de dagelijkse nieuwsvergaring, maar eigenlijk niet veel meer.
Maar naast werk hoort natuurlijk ook vrije tijd: ik ga graag lekker op pad, nieuwe dingen doen (afgelopen weekend stond skydiven op het programma, maar helaas niet door gegaan ivm het weer). Ik ben helemaal gek van pretparken, maar helaas is alles in de omgeving al als "saai" bestempeld. Florida staat nog hoog op mijn lijstje. Zoiezo vind ik het heerlijk om te reizen. Bijv. een city tripje of de zon opzoeken.
Ik heb met diverse vrouwelijke bokt leden (klinkt toch beter) leuke gesprekken gehad, en ben heel wat wijzer geworden van dingen omtrent de edele dieren die jullie hier bespreken. Dank daarvoor. Gelukkig heb ik in het verleden ook diverse malen op een paard (*pony) gereden, maar het is al een tijdje geleden. Je weet nooit wat er verder van komt.