Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xlovepony schreef:Jasmijn159 schreef:Ik zou gewoon even je huisarts bellen voor wat informatie
En op zich als je maandag een afspraak maakt en je begint direct met de pil dan wordt je niet ongesteld hoor!
Maar de pil moet je toch veel eerder slikken ?wel bedankt !
antje_vip schreef:Er zijn via de huisarts pillen voor te krijgen die zorgen dat je niet ongesteld wordt, heb ik ook een keer gehad. Volgens mij moet je dan 3x per dag een pil nemen ofzo. Gewoon vragen, de dokter vind dat heus niet raar, alle vrouwen zijn wel eens ongesteld!
xlovepony schreef:antje_vip schreef:Er zijn via de huisarts pillen voor te krijgen die zorgen dat je niet ongesteld wordt, heb ik ook een keer gehad. Volgens mij moet je dan 3x per dag een pil nemen ofzo. Gewoon vragen, de dokter vind dat heus niet raar, alle vrouwen zijn wel eens ongesteld!
Dat is waar ! Haha
Maar wat moet ik dan tegen me ouders zeggen ? Hihi
Retlaw schreef:Om nu nog te beginnen met de pil geeft GEEN garantie dat je niet ongesteld wordt hoor.
Dokter bellen inderdaad, geen vraag te gek!
dammie1 schreef:nou liever niet hihi.. ik ga eerst de huidarts bellen en vragrn wat ik kan gebruiken mishien ook die pil die je drie dagen van tevoren moet doen en als ik dan toch ongesteld word heb ik maar pech-.- ik neem wel in ieder geval tapons mee !:)Retlaw schreef:Om nu nog te beginnen met de pil geeft GEEN garantie dat je niet ongesteld wordt hoor.
Dokter bellen inderdaad, geen vraag te gek!
Klopt, dat heb ik gehad, toen ik niet ongesteld wilde worden op vakantie ivm een onhygiënisch land![]()
De eerste paar maanden kun je doorbraakbloedingen krijgen namelijk.
Is een menstrucatiecup niet wat, die dingen vangen meer bloed op dan tampons?
Ik bedoel deze: http://www.bumaround.nl/webshop/voor-ma ... info-.html
Retlaw schreef:ik denk dat je moeder ook wel eens ongesteld is geweest, en ook zeker op momenten dat ze het liever niet had. praktisch elke vrouw kan zich inleven in jouw vraag!
Je hebt haar de eerste keer toch ook vertelt?
Saintelette schreef:jij vindt dit misschien een rare/enge vraag, maar je huisarts niet hoorDon't worry!