hee,Ik ben lex, 19 jaar oud en rijd +/-6 jaar paard.ik studeer nu voor dierenarts, want dieren zijn mijn hobby's en passie.groetjes,Lex
Welkom op de site !Ik zou je maar wapenen tegen hordes hitsige vriendjesloze meiden die hier rondlopen
Spruitjee schreef:Welkom op de site !Ik zou je maar wapenen tegen hordes hitsige vriendjesloze meiden die hier rondlopen haha, lijkt me wel grappig.patatkraam schreef:hoibetter be gay.sorry, ik moet je teleurstellen, gewoon hetero.svdijk86 schreef:hoi jammer, te jong.. hahahaik val op ouder
Welkom Lex!Ik hoop dat je hier voor de paarden bent en niet voor de vrouwen? Anders wens ik je alvast veel sterkte..
Mitchall schreef:Welkom Lex!Ik hoop dat je hier voor de paarden bent en niet voor de vrouwen? Anders wens ik je alvast veel sterkte..iig voor de paarden, maar stiekem ook voor de vrouwen
Danique_G schreef:[HK] Omdat wij nog steeds zoeken naar de prins op het witte paardNee hoor, dit was geen hint Heee, daar is dat topic gebleven edit: of is het toch een andere?