Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonfish13 schreef:Ik vind het een verschrikkelijk zanik programma als ik eerlijk ben en zou er nooit aan mee doen.
Moeilijk doen over 15 jaar geleden en dan nog verwachten dat men sorry zegt... Nee..
En doe je dat niet dan zetten ze je als pester gewoon onder druk..
Love_me schreef:@Moonfisch13.. lekker tactische reactie.. moeilijk doen over 15 jaar geleden? Ik ben op dit moment 20 en het grootste deel van mijn basisschooltijd ernstig gepest.. wat ik hier aan over heb gehouden is een kl*te trauma waar ik nog steeds regelmatig last van heb...
Ze moesten eens weten wat ze hebben aangericht..
moonfish13 schreef:Ik vind het een verschrikkelijk zanik programma als ik eerlijk ben en zou er nooit aan mee doen.
Moeilijk doen over 15 jaar geleden en dan nog verwachten dat men sorry zegt... Nee..
Samir schreef:moonfish13 schreef:Ik vind het een verschrikkelijk zanik programma als ik eerlijk ben en zou er nooit aan mee doen.
Moeilijk doen over 15 jaar geleden? Hoezo moeilijk doen? Sommige mensen hebben er echt trauma's aan over hoor, er zijn zelfs mensen die zelfmoord plegen. Ik vind dit echt een vreselijke opmerking.![]()
jes_sira schreef:moonfish13 schreef:Ik vind het een verschrikkelijk zanik programma als ik eerlijk ben en zou er nooit aan mee doen.
?? Ben jij als pester bekend met een programma als deze ??
Dan snap ik die dooddoeners als "zanik programma" en "moeilijk doen over 15 jaar geleden ook".....
Want ja, pesters hebben over het algemeen heel veel moeite zich in andere (eventueel zwakkeren) te verplaatsen....
Edit Ik zie nu je berichtje van 2 min geleden....