Ik ben nieuw op het forum en zal mij even voorstellen,
Ik ben Peter Haverkamp ben 22 Jaar en kom uit St Nicolaasga (dat ligt in friesland

Ben besmet met het paardenvirus door een vriend van mij, ben al een tijdje groom bij hem in de marathon (4span New-Forest D-Pony's)
Ik rijd zelf zo nu en dan ook wel eens een marathon, dan rijd ik enkelspan met een pony van hem, en meestal wil hij daarna nog even knallen met 2span.
Komende winter weer vaardigheid competitie rijden in de manege in St Nyk, en natuurlijk ook weer een aantal indoor marathons.
Nog even kijken welke pony(s) daarvoor ga gebruiken hij heeft er namelijk 6 waarvan we nog 1 in opleiding is en 1nog niet helemaal beleerd.
Thuis hebben we 2 paarden, een Fries van 11 die best netjes dressuur wil rijden maar waar helaas niet veel snelheid in zit en een kwpn paard van 4 die mijn zusje onder het zadel rijdt.
Ik heb zelf met die fries een beginners cursus gedaan en doe daar zo nu en dan bij de club dressuur wedstrijden en les mee.
Dit was het eerst wel zo'n beetje, foto's doe ik later nog wel eens als ik weet hoe dat werkt;)
Groeten