Goedenavond, Alledrie mijn dochters zijn fanatieke bezoekers van Bokt. Ik zit wel eens over hun schouder wat mee te lezen of als ze van de computer lopen wat mee te kijken en zie regelmatig interessante dingen langskomen hier. Ik heb me aangemeld op Bokt om ook eens te kunnen reageren op dingen in plaats van alleen maar mee lezen.
Mijn oudste dochter heeft in Beestenboel een topic lopen van Vogelopvang Onder de Regenboog. Dat is mijn opvang. Op dit moment kan ik daar zelf nog niet in reageren, maar dat komt hopelijk gauw genoeg. Ik hoop hier veel te leren of anderen te kunnen helpen (voornamelijk met dieren-zaken). Groetjes Marjolijn
Hoi Mam, Welkom op Bokt. Ik hoop dat je snel aan je "25 nuttige berichten" zit zodat je ook mee kunt praten in topics waarin je nu al zou willen reageren...
Welkom! Zie het al helemaal voor me: dochter zit boven en jij beneden: Maaaammmmm wat plaats jij nou weer voor idioten berichten. Of gewoon praten via de pb terwijl je 10 meter van mekaar zit. Veel plezier op bokt.
Bedankt voor alle waarschuwingen voor verslaving. Met die hele opvang heb ik helaas lang niet altijd zo veel tijd voor mezelf als ik zou willen, dus het kan best dat Bokt ook maar af en toe bezocht zal worden...
Silfie, mijn ene dochter woont in Leiden, die is alleen in de weekenden thuis. De andere twee wonen nog wel thuis, maar die hebben gelukkig nog geen computers op hun kamers.