Even voorstellen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EllenT1992
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-08-16
Woonplaats: Groningen

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 23:15

Hallo bokkers!
Ik ben Ellen, 24 jaar, uit Groningen.
Ik heb me eigenlijk een hele tijd geleden al aangemeld, maar m'n profiel nog niet gebruikt. Hier wil ik graag verandering in brengen want
... Sinds 1,5 maand ben ik bezit van een prachtige kruising Fries x Tinker (drumhorse?!) Drummer Boy!
Hij is nu 4 jaartjes jong en hij is geweldig! Hij komt uit Ierland en is nu zo'n 5 maand in Nederland. Toen hij net in Nederland was, was hij erg vermagerd en vooral heel erg bang. Hij is toen een poosje bij een geweldige vrouw geweest waar hij heeft mogen aansterken. Ik ben hem eigenlijk per toeval tegen gekomen omdat ik eigenlijk bij deze mevrouw kwam kijken naar een Haflinger. Dat was geen match...
Toen stelde ze me voor aan haar Tinkers. Eigenlijk was dit zonder bedoelingen omdat ik op zoek was naar een wat ouder en beleerd paard, omdat ik net mijn jonge Haflinger merrie verkocht had omdat zij wat 'to much' voor mij was.
Maar toen dit zwart witte koppie op mij af kwam lopen en z'n neus in mijn nek duwde en mij niet meer uit het oog verloor was ik gelijk verkocht. Volgens de mevrouw was dit ook best bijzonder omdat hij meestal nog vrij schuw was. Het voelde echt alsof dit zo moest zijn... alsof hij mij uit koos...
Uiteindelijk toch naar huis gegaan, want ja... Hij was eigenlijk alles wat ik niet zocht: Jong, groen. Wel een zadel op gehad en licht ingereden, maat dat was het dan ook.
De volgende dag mijn moeder gebeld en verteld dat ik hem echt niet uit mijn hoofd kreeg. Zij vertelde dat zij eigenlijk hetzelfde gevoel had.
Dus hebben we de knoop doorgehakt en een week later hebben we hem opgehaald en zijn we samen ons avontuur aan gegaan!
Ik heb nog geen seconde spijt gehad van de beslissing om mijn hart te volgen want het is werkelijk zo'n ontzettende schat! Het rijden hebben we rustig op gepakt en hij heeft nog geen stap verkeerd gezet. Hij vind het ook allemaal zo leuk, en daar doen we het voor! Hij kan genieten van uren poetsen en knuffelen en ook wandelen vind hij geweldig. Ondanks zijn jonge leeftijd geeft hij me zoveel vertrouwen. Het is al echt mijn maatje geworden. Ik kijk echt uit naar wat het leven ons samen gaat brengen! Hier wat fototjes van mijn knapperd !

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Tigress

Berichten: 8942
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:18

Heey Ellen!
Wat grappig, alleen al aan je username moest ik aan jou denken, blijk jij het ook nog eens te zijn _O-
Veel plezier hier op bokt! :D

EllenT1992
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-08-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 23:24

Tigress schreef:
Heey Ellen!
Wat grappig, alleen al aan je username moest ik aan jou denken, blijk jij het ook nog eens te zijn _O-
Veel plezier hier op bokt! :D


Haha oh wat leuk. Zag pas wie jij was toen ik even door je profiel ging snuffelen. Ja ik hoor zoveel leuke dingen over bokt, dus moet er maar aan geloven Haha. En kletsen over paardjes is altijd leuk hihi!